środa, 28 października 2015

** Jesienny spacer - strój dnia / Autumn walk - Outfit of the day **

Jesień to jedna z pór roku, której towarzyszą piękne kolory. Uwielbiam ją za spadające liście, piękne barwy i za chłodne zdrowe powietrze. Jest to okres dobry na popołudniowe spacery oraz oczywiście sesje!

Strój dnia o którym jest dzisiejszy post jest typowym zwyklakiem jaki towarzyszy mi praktycznie codziennie. Każdy mój dzień zaczyna się od słów "kurde znowu zaspałam" no i oczywiście muszę wyszykować się w 30 minut co graniczy z cudem. Jednak jak przystało na strój dnia  nie mogło zabraknąć spódnicy, wybrałam jednak czarną żeby aż tak nie rzucać się w oczy. W doborze ubrań cenię sobie wygodę, a ta spódnica właśnie taka jest.  Wykonana z pianki na szczęście nie gniecącej się pochodzi ze sklepu Vubu.pl klik. Na początku nie mogłam się do niej przekonać poprzez to w jaki sposób się układa, wydawało mi się, że za bardzo mnie pogrubia. Jako, że nie jestem osobą, która przejmuje się opinią innych, postanowiłam ją założyć. Spódnica kosztowała mnie około 70zł teraz można kupić ją nieco taniej ! :)

Bluzeczka, którą dobrałam to również rzecz pochodząca z tego sklepu jednak nie jest już dostępna. Posiada bardzo ładną fakturę,chodzi mi tutaj o wzór wąsów a elegancji dodaje kołnierzyk. Kosztowała około 35 zł.
Buty, które dobrałam to najwygodniejsza para jaką obecnie posiadam w swojej szafie. Idealna na uczelnie,zakupy, jazdę samochodem i bieganie na np. spóźnione już zajęcia. Buciki zostały w Kari za 139zł rok temu. Już wiem,że będę rozpaczać gdy skończą swój żywot.

Torebka zakupiona została w H&M około rok temu za 149zł i na razie jestem z niej zadowolona, mam ją już trochę,a  na szczęście jeszcze nic się z Nią nie stało!

Na ustach pomadka Rimmel by Kate 16 , a na paznokciach lakier hybrydowy z firmy Allepaznokcie numer 132 i 154
O paznokciach i mojej miłości do lakierów hybrydowych będzie następny post. Moje spostrzeżenia, plus oraz minusy - bo te również są ! :)















skirt - Vubu, blouse - Vubu, Shoes - Kari, Jacket - Tk maxx, bag - H&M


Zdjęcia wykonała Eliza ! klik

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja :)

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna spódnica i kurtka:) stylizacja jest przepiękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna spódniczka ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna spódniczka,uwielbiam rozkloszowane ;)
    Pozdrawiam,
    http://aprzybulowska.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw prosty i z nutką elegancji :)

    OdpowiedzUsuń