piątek, 18 września 2015

** Pink and Mint love ! Pastelove ! **


Hej :* 

Patrząc na pogodę za oknem w ciągu ostatniego tygodnia, straciłam nadzieje, że lato się jeszcze pojawi. Pochowałam wszystkie letnie buty i sukienki, ponieważ myślałam, że nie będą mi już w tym roku potrzebne. Jednak zostałam miło zaskoczona czwartkową pogodą z racji tego mogłam sobie poszaleć ze stylizacją. 

Wybrałam pastele, które kocham i dobrze się w nich czuję. Uważam, że takie kolory można nosić w każdą porę roku, bo zawsze pasują. Mięta w połączeniu z jasnym różem moim zdaniem wygląda pięknie i dziewczęco. Nie byłabym sobą gdybym nie wybrała rozkloszowanej spódnicy, postawiłam na pięknie wykończoną w falbankę spódnicę piankową miętową z Mohito, którą kupiłam na wyprzedaży zimowej za 59 zł. Dobrałam do tego koszulkę z House kupioną w tym tygodniu za 19,99 zł. Buty kupiłam w Centro za 39,99 zł. Bardzo rzadko wchodzę do tego sklepu, ponieważ większość butów nie jest w moim stylu. Jednak te zauważyłam na wystawie przechadzając się po galerii i od razu wiedziałam, że muszę je mieć. Zostało tylko modlenie się o mój rozmiar!  Ogólnie mam duże szczęście w znajdowaniu perełek na wyprzedażach, a wcale nie chodzę po kilkanaście razy do sklepów czekając na najniższą cenę. Najczęściej raz wystarcza. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. 
Co myślicie o pastelowych stylizacjach ?  
Chodzicie w takich kolorach ? :) 









                                                            fot. Eliza Jelonek  kilk!

  
Na ostatnim zdjęciu Moje Maleństwo Rufi ! :) 


Zapraszam na FB! kilk!
 :* :* 


20 komentarzy:

  1. Ładny pastelowy outfit! Lubię takie :) Śliczny piesek <3

    smileelucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna spodniczka ladnie sie uklada :)

    Zapraszam!😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor spódniczki :)
    http://zanetta44.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Fantastyczna stylizacja i zdjęcia ♥
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódniczka! Ja również obserwuję :)

    BLOG :3
    EmFoto :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna jest ta spódniczka! Kolor cudowny;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pastele kocham najbardziej <3 !
    masz przesłodkiego pieska!
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny strój ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo, że sama nie noszę takich pastelowych ubrań, to u innych bardzo mi się podobają :) Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam połączenie różu i mięty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia :* Pytałaś o obserwację, więc ja już obserwuje :) Czekam teraz na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za odwiedziny kllaudy.blogspot.com
    Obserwuję i Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! <3
    Obserwuję i liczę na rewanż! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna stylizacja! :) zapraszam na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja. Piękna spódniczka i w połączeniu z bluzeczką wygląda super! ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post już w jesiennym klimacie, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;* http://worldbymyy.blogspot.com/2015/09/autumnlook.html

    OdpowiedzUsuń