poniedziałek, 21 września 2015

** Ostatnie chwile lata z kombinezonem Dresslink. / Jumpsuit from Dresslink. **

Zamówienie z Dresslink przyszło do mnie już jakiś czas temu, jednak pogoda za oknem nie współpracowała ze mną dlatego nie mogłam zaprezentować Wam jak rzeczy, które zamówiłam prezentują się na mnie.

Zamówiłam dwa kombinezony i jeden zestaw pędzli. Oczywiście wybrałam największe rozmiary ponieważ wiem jak to bywa na azjatyckich stronach, że rozmiarówka niestety jest często zaniżona.
Postanowiłam, że post ten rozbiję na dwie części, jeden kombinezon pokażę Wam w tym poście, a drugi w kolejnym pod koniec tygodnia.


Paczka szła do mnie około półtorej tygodnia, więc jak dla mnie to bardzo szybko zważając na fakt, że idzie z Chin! Oczywiście numer przesyłki miałam mogłam sobie ją cały czas lokalizować, ale nawet z tego nie korzystałam bo paczka przyszła bardzo szybko.

Zdecydowałam się na jeden kombinezon elegancki i jeden sportowy.
Dzisiaj na pierwszy rzut idzie zestaw elegancki. Kombinezon sam w sobie jest piękny, ma piękne wykończenia przy rękawach coś a'la koronka.
Niestety jest to kombinezon, który założą tylko odważne osoby z racji tego, że wykonany jest z materiału, który zupełnie prześwituje i widać mi w nim całą bieliznę. Jeśli chodzi o górę to jeszcze mogłabym to przeboleć, ale chodzić po mieście z majtkami na wierzchu nigdy w życiu.
Nie byłabym sobą jednak gdybym czegoś nie wymyśliła i już mam pomysł na ten mankament - zrobię dodatkową podszewkę, która zakryje tu i ówdzie.

Oczywiście wiem, że teraz będę miała już pewnie bardzo mało okazji na założenie takich letnich stylizacji, ale w przyszłym roku będzie jak znalazł.
Kombinezon możecie znaleźć tutaj : klik!
Dobrałam do niego czarne wysokie buty, początkowo miały być to koturny, ale zmieniłam zdanie czy na dobre do tej pory nie wiem.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć stylizacji :)



  





jumpsuit -  klik     shoes -  Stradivarius

20 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ^^
    Ja już obserwuję ;)
    Liczę na rewanż ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kombinezon ;)
    Obserwuję

    http://frenzyblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciach nie widać aż tak bardzo bielizny, tylko troszkę gorę, ale kombinezon jest naprawdę śliczny.
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję.
    Buziaki! :)

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia:)
    Kombinezon naprawdę świetny i nie widać bielizny:)
    Może na żywo jest inaczej:)
    Pytałaś o obserwacje, ja już:)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :) Pytałaś o obserwacje, ja już obserwuje czekam na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) !
    Pytałaś o obserwacje :) zacznij a z chęcią uczciwie sie odwdzięczę :)
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny ten kombinezon,uwielbiam biały kolor. :)

    zapraszam do mnie,bede wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/biao-czarny-komplet.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny kombinezon :) !

      niepowaznanastolatka.blogspot.com

      Usuń
  9. jejku! pięknę są te kombinezoniki! juz którys raz trafiam na taki i nie moge sie napatrzec :) zazdroszcze :)
    buziaki, monia

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kombinezon, bardzo ładnie w nim wyglądasz. ;3 Ja też już obserwuję. ;)

    Mój zwariowany świat: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kombinezon ;))
    dodałam do obserwowanych,milo mi bedzie,jezeli tez mnie dodasz ;) pozdrawiam i gratuluje takiego świetnego bloga ;* będę często wpadac ;)
    http://usmiechemzmieniajacswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz, a ten kombinezon jest świetny:)
    no i mam takie same pędzle tylko różowe:)
    oczywiście poklikałam i również Cie obserwuje! buziaki:*
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne rzeczy wybrałaś, poklikałam :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kombinezon :)
    Jestem bardzo ciekawa tych pędzli.

    Ja również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do obserwacji (pisalas u mnie na blogu <3 ) nie bawie się w obs za obs :)
    ZAPRASZAM NOWY POST! : http://looking222.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ladnie sie prezentuje i na gorace dni jest idealny ze wzgledu na material :)

    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznotka z ciebie <3
    Ja już obserwuje :) Liczę na uczciwy rewanż

    OdpowiedzUsuń