środa, 23 września 2015

** Kombinezon w kratkę Dresslink mój ulubieniec. / My favourite Checkered Jumpsuit from Dresslink. **


Ostatnio dodałam post z jednym z kombinezonów, które dostałam od firmy Dresslink. Dzisiaj przyszła kolej na drugi look bardziej sportowy w połączeniu z trampkami. Kombinezon ma piękny kolor niebieski i do tego ta kratka po prostu mnie urzekła, jest śliczna. 

Materiał z jakiego jest wykonany jest trochę sztuczny, ale mnie to nie przeszkadza. Kombinezon posiada sznurkowy ściągacz, który robi wcięcie w talii, którego ja nie posiadam. :) Zamówiłam rozmiar L i okazał się prawie idealny. Niestety nie dopinam się w biuście, ale i na to sposób znajdę, po prostu przeszyję guzik troszkę dalej.


Uwielbiam kombinezony o tym już pisałam, wiele osób uważa, że są niewygodne, ja uważam jednak inaczej. 

Kombinezon dostępny jest tutaj klik!

Zapraszam do obejrzenia zdjęć stylizacji! :) 














Jumpsuit - klik  , boots - Twoja para



Zapewne będzie to ostatnia letnia stylizacja na moim blogu, ale niedługo zaczną się jesienne! 

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładny :) Poklikałam,jak możesz to kliknij u mnie : http://www.wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/2015/09/cndirect-sklep-w-ktorym-kazda-kobieta.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytałaś o obs więc ja już obserwuje i licze na uczciwy rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)
    Czekam na jesienne sesje :)
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kratka ^^
    Ładnie wyglądasz ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że zdecydowalas sie jeszcze na zestaw typowo letni, bo na wiekszosci blogow szaro- buro i ponuro, jesiennie, czyli typowa deprecha :/

    Mi się popdoba ten kombinezon, taki inny jest, wyroznia się na tle kombinezonow :)
    i piękne zdjęcia... ajććć powoli zaczynam już tęsknić za latem :(

    milego dnia :)
    Daria

    klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny kombinezon ;)
    http://usmiechemzmieniajacswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kombinezon ma świetny motyw! Super w nim wyglądasz;)
    Poklikałam, poklikaj proszę tez u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super się prezentuje ten kombinezonik :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy ten kombinezon :) bardzo ładnie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kombinezon! *.*
    Obserwujemy? ;3 Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten kombinezon :) Ślicznie wyglądasz *.*
    I masz piękne włosy ;3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w tym kombinezonie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten kombinezon:)
    Masz bardzo ładną urodę:)
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już, liczę na uczciwy rewanż:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny powiew lata! Idealny na taką szarugę za oknem :'( Żądam lata!

    Zapraszam do mnie na spóźnione rozpoczęcie jesieni :) Welcome Fall

    Pozdrawiam cieplutko
    (Nie) zakochana w jesieni
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądasz :3! Ja niestety nie lubię kombinezonów :P

    loveanimalsi.blogspot.com ------> dzięki za obejrzenie ;)! PS. Zgadzam się, ja już obserwuję :) (teraz ty)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne fotki :) Uwielbiam kombinezony :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny kombinezon :)
    może obserwacje ?
    http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz, pasuje Ci ten kombinezon !
    Obserwujemy ?
    http://lu-sia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takiee kombinezonyyyy :DD i krateeee <33

    moze obserwujemyy?? daj mi znac :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny jest ten kombinezon, zazdroszczę osobom, które współpracują z dresslinkiem ;)
    Zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń