poniedziałek, 7 września 2015

** Elegant formal with blue stripes. **

Dzisiaj trochę inna stylizacja niż ostatnio ponieważ w tej pojawią się spodnie.U mnie jest to rzadkość. W całej swojej szafie mam maksymalnie 3 pary i zakładam je gdy już naprawdę nie mam się w co ubrać i dopada mnie depresja. Stoję przed szafą i nic, ani jednak rzecz w tym dniu nie będzie wyglądać na mnie dobrze.
Postawiłam więc na klasykę, coś bardzo modnego w tym sezonie, a mianowicie spodnie 7/8 w połączeniu z koszulą w paski. Na początku nie podobało mi się połączenie chabrowego koloru z beżem, jednak po jakimś czasie i przebieraniu się 20 razy stwierdziłam, że jednak taki kontrast jest ok.
Do tego szpilki z CCC pod kolor koszuli, prezent od Mojego A. cena to około 100zł. Bluzka kupiona w sklepie bez nazwy za 45zł i spodnie z Cubusa za 79zł.
Mam nadzieję, że taka elegancka wersja mnie również Wam się spodoba, raz nie zawsze można się tak ubrać hehe. :)










fot. Eliza Jelonek


Zdjęcia wykonała niesamowicie uzdolniona Eliza :) klik
paaaa :* 

7 komentarzy:

  1. Wow, super wyglądasz, a buty są bokie ♥
    Poklikasz w linki w tym poście?
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/09/wspopraca-z-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne szpilki :) Bardzo ładnie wyglądasz w takiej stylizacji.
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała do mnie i poklikała w linki w poprzednim poście. Pozdrawiam! :)

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam takie same buty tylko turkusowe! uwielbiam je! twój kolor jest rownie piękny <3
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne buty, tylko że ja pewnie gdybym takie założyła to od razu bym się przez nie zabiła! ;D
    zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? (ja już)
    smileelucky.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń