czwartek, 3 września 2015

** Cute day! Outfit of the day. / Uroczy dzień! Strój dnia. :) **

Kiedyś już pisałam na blogu, że uwielbiam spódnice, najbardziej te rozkloszowane, tiulowe.
Do tej pory na blogu nie pojawiały się zdjęcia stylizacji, ponieważ nie jestem typem osoby, która lubi "wdzięczyć się" przed obiektywem. Jednak mówią, że kobieta zmienną jest no i przyszła pora na mnie. Jeśli myślicie, że to zestaw typowo wystylizowany pod zdjęcia, to się mylicie. Ja naprawdę tak chodzę po ulicach, kolorowo w spódnicach, trampkach (lubię przełamywać sport z elegancją) i kwiatkach we włosach.
Czy ludzie na ulicy patrzą się głupio ?  Owszem, ale z tym się nie wygra. Ludzie zwłaszcza starej daty, przyzwyczajeni są do smutnych szaro burych kolorów, które nie rzucają się w oczy.
Ja jednak nie zwracam na to uwagi, jak dla mnie ludzie mogą się nawet śmiać. 
Oczywiście jak każda kobieta mam również ochotę na czarno białe stylizacje, dużo zależy od samopoczucia jak to u kobiety. :)

Dzisiaj zdecydowałam się na połączenie tiulu z koronką, niektórzy pomyślą za dużo jak na jedną stylizację, jednak ja zastosowałam minimalizm w kolorystyce, a faktury to to już inna bajka. 
Tiulówka kupiona została w sklepie blisko mojego osiedla, szczerze nie pamiętam już dokładnie gdzie. Kosztowała 129zł. Bluzka jest to dość krótki koronkowy top z housa za całę 19.99zł.
Trampki kupione w zwykłym sklepie u mnie w mieście. Żadnych znanych firm, a jednak jakoś się ubrałam ! :)










 Zdjęcia wykonała niesamowicie uzdolniona Eliza klik!

Do następnego,
paa :*

20 komentarzy:

  1. wygląda bardzo fajnie, dziewczęco :)
    zapraszam do siebie!

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mieszać, łączyć! Sama robiłam taką stylizację z pomieszaniem stylów - sportowy i klasyczny. Wygląda to świetnie. A że ludzie się patrzą? Niech patrzą! Wyglądasz obłędnie! Spódnica - miłość od pierwszego wejrzenia. Uwielbiam takie stylizacje, mój najnowszy post też jest z serii tych takich słodkich ;)
    Dopasowałyśmy się, haha :*
    Zapraszam do zobaczenia tej mojej słodkiej wersji - stylowka4u.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komplementy :* Twoja stylizacja też jest super ! :)

      Usuń
  3. kocham tiul! Z resztą zapraszam do mnie - właśnie również dodałam post z tiulową sukienka! są rewelacyjnie :) nie pomyslalabym, ze koronka bedzie pasowac do tiulu - dla mnie wcale nie za duzo :) super!!!
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to połączenie. Myślę, że nie jest gorzej, niźli byłoby z balerinami. Spódniczka jest po prostu boska *.*

    fredzia-leprechaun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudna spódnica! wyglądasz jak księżniczka:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam swoją pierwszą spódniczkę tego typu, ale na razie nie mam odwagi założyć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja kocham takie połączenia, uwielbiam odwagę w modzie, a Ty swoją stylizacją pokazałaś, że ją masz. Nie każda dziewczyna założy trampki do tiulowej spódniczki, a Ty to zrobiłaś i wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka słodka i dziewczęca stylizacja, ta spódniczka bardzo mi się podoba ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja :)
    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz w tej spódnicy :) Też mam kilka koronkowych bluzek modne są, ale ja raczej się tak ubieram na jakieś wyjścia czy święta.
    P.s niedawno założyłam bloga zapraszam do odwiedzenia i udziału w konkursie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba spódniczka :)

    Pytałaś o obserwację ja już obserwuję i zapraszam: http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze czarno-białe zdjęcie przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna spódnica :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza spódniczka :) Obserwuje, licze na to samo.

    only-4-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, fajny blog, obserwuję i liczę na to samo :)

    http://xcazzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super post ;))) spódniczka jest urocza ;) dodałam do obserwowanych,milo mi bedzie,jezeli tez mnie dodasz ;)
    http://usmiechemzmieniajacswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń