piątek, 17 lipca 2015

*** Recenzja podkładu Rimmel Lasting Finish 25h Nude Foundation! ***

Hej!
Dzisiaj przybywam z recenzją podkładu, do którego zakupu zachęciła mnie moja przyjaciółka. 
Mowa tutaj o podkładzie Rimmel Lasting Finish 25h Nude Foundation
Początkowo sceptycznie podchodziłam do tego pokładu, którego producent obiecuje 25 godzinne utrzymanie na cerze.
Jednak codzienne stosowanie, testowanie, sprawiło, że nie wyobrażam sobie od kilku miesięcy innego podkładu na mojej buzi, bez względu na to czy na dworze jest deszcz czy upał.



Pierwsze opakowanie podkładu zakupiłam na promocji w Rossmannie -49% i od tamtego dnia stosowałam codziennie. Zapłaciłam za niego coś około 15zł.


Opakowanie;
Poręczna tubka o pojemności 30ml, która zmieści się do każdej kosmetyczki. Dzięki temu, że podkład występuje w wersji tubki, możliwe jest jego prawie całkowite wykorzystanie, bez marnowania produktu, który w podkładach w szklanych butelkach osiada na ich brzegach.




Zapach:
Delikatny, przyjemny nie drażniący nosa alergiczki :)

Konsystencja:
Lejąca, trzeba uważać, aby z tubki nie wydostało się za dużo produktu. 


Podkład nakładam pędzlem Hakuro H52, który sprawdza się z Nim idealnie. Mogę powiedzieć,że duet nie do rozdzielenia.
Teraz pokażę wam zdjęcia mojej twarzy przed nałożeniem podkładu oraz po. Moja cera ogólnie nie jest problematyczna, nie mam przebarwień ani pozostałości po trądziku. Jedynie raz w miesiącu pojawiają się na mojej twarzy krostki lecz nie zawsze. Największym problemem jednak są piegi, których troszkę na twarzy mam zwłaszcza w okolicach nosa. Wybierając podkład mam nadzieje, że ten je zakryje, więc zobaczmy.....

PRZED......

 


PO......

 


CO OBIECUJE PRODUCENT......

Lasting Finish Nude to długotrwały podkład, który zapewnia naturalny wygląd skóry nie obciążając jej. Podkład posiada lekką formułę, dzięki której cera wygląda świeżo i nieskazitelnie. Podkład bardzo dobrze dopasowuje się do cery, przez co łatwo się go rozprowadza. Innowacyjny efekt „elastycznej warstwy”, która pozostaje nienaruszona przez 25 godzin. Delikatna struktura fluidu z nawilżającym serum sprawia, że podkład jest prawie nieodczuwalny na twarzy. 

MOJA OPINIA......

Podkład Lasting Finish Nude to podkład idealny. Jest lekki, nie obciąża skóry, praktycznie gdy go nakładam nie czuje żebym miała coś na twarzy, a i tak czuje się bezpiecznie. Piegi są prawie w ogóle niewidoczne. Podoba mi się jego formuła i to że nie matuje twarzy w stu procentach tylko pozwala jej posiadać naturalny blask. Producent obiecuje wszystko to co spełnia produkt, kłóciłabym się jednak z tą 25 godzinną wytrzymałością.... chociaż powiem szczerze, nie próbowałam :) Na tą chwilę jest to mój podkład idealny i nie zmienię go na żadnego innego przynajmniej na okres wakacji! :) 



A wy stosowałyście ten podkład ? 
Zapraszam do śledzenia mojego Facebooka klik!
Buziaki i do następnego ! :* 

3 komentarze:

  1. Nigdy go nie używałam. Super, że jesteś tak zadowolona. Jak tylko wykończę te co mam to chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie! Na twarz prezentuje się powalająco, chyba sama skuszę się o jego przetestowanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny :)
    Obserwujemy ? :)
    bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń