czwartek, 14 maja 2015

** Promocyjne zdobycze z Rossmanna! Shopping -49 % in Rossmann **

Hej :)Znowu trochę mnie nie było, ale wszystko spowodowane jest egzaminami na uczelni, jest tego tyle, że mój czas prywatny/wolny ogranicza się do 2-3 godzin.
Na szczęście udało mi się znaleźć chwilę na zrobienie szybkich zakupów w drogerii Rossmann na promocji -49%. Od samego początku miałam założenie, że nie będę szaleć. Jedyną rzeczą jaką potrzebuję są podkłady. I tak też zrobiłam, kupiłam najwięcej właśnie ich.
Bez zbędnego wstępu, zapraszam do obejrzenia moich łupów zakupowych :) hihi



Podkłady kupowałam na raty, jednego dnia dwa drugiego kolejne, z oczywistego problemu braku jasnych kolorów:) Pierwszym, który wybrałam był polecany przez dużo osób na YouTube Loreal True Match w kolorze D1-W1. Na razie użyłam go tylko raz i szczerze tyłka nie urywa... :( Niedługo pojawi się recenzja tego produktu z dokładnym wskazaniem kto może i kto nie powinien używać tego produktu.
Cena przed obniżką 58,99 zł , cena po obniżce 30,08 zł



Kolejny to Astor Perfect Stay 100 Ivory, nie używałam go jeszcze, ale jeśli będzie tak dobry jak korektor z tej serii to już wiem, że się pokochamy!!

 Cena przed obniżką 47,99 zł , cena po obniżce 24,47 zł


Trzeci podkład to coś o czym głośno ostatnio było w calutkiej blogosferze, a mianowicie chodzi tutaj o podkład Rimmel Lasting Finish w kolorze 100 Ivory . Używam go od pierwszego dnia, w którym go kupiłam i jestem zakochana. Nie wierzę w te obietnice utrzymania 25 godzin na twarzy, ale jestem pod wrażeniem tego jak wygląda na mojej buzi. Wspomnę o nim na pewno w ulubieńcach!

 Cena przed obniżką 26,99 zł , cena po obniżce 13,78 zł


Ostatnim już podkładem będzie również podkład z Rimmel tym razem Wake me up 100 Ivory, który kolejny raz pojawił się w mojej kolekcji, niestety kolor wydaje się być za ciemny :( Kiedyś ten odcień pasował mi na nieopaloną skórę, niestety teraz muszę poczekać na lato i troszkę się przybrązowić. 

 Cena przed obniżką 41,99 zł, cena po obniżce 21,41 zł


Korektorów mam dużo, więc postanowiłam nie kupować żadnego konkretnego produktu. Wybrałam tylko kamuflaże z Wibo za które zapłaciłam niecałe 6 zł :) Na razie korzystam z zielonej części do zakrycia zaczerwień na twarzy i spisuje się super! 


Jeśli chodzi o drugi tydzień, czyli -49% na produkty do oczu, nie zaszalałam. Kupiłam tylko trzy produkty w tym dwa tusze do rzęs i eyeliner. Pierwszy tusz do rzęs to nie jest żadna nowość, to coś co jest w mojej kosmetyczce od ponad 2 lat i na razie nie znalazłam lepszego i jeszcze w tak dobrej cenie! Mowa tutaj o Lovely Pump up mascara. Kolejną wybrałam Maybelline Lash Sensational, zaciekawiła mnie jej szczoteczka, jest bardzo podobna do tej z Lovely, też ma widoczne wygięcie przez co mam nadzieję wygodnie będzie się tuszowało rzęsy. :) Cena przed obniżką 35,99 zł, cena po obniżce 18,35 zł.
Jeśli chodzi o eyeliner wybrałam ten z Wibo  o którym też dużo już słyszałam, jego cena też była bardzo niska bo coś około 4 zł :) 



Pomadka, którą wybrałam to Maybelline w odcieniu pięknej soczystej fuksji. Uwielbiam takie kolory, wystarczy tylko podkład, tusz do rzęs, ta pomadka i jesteśmy gotowe! :) 

 Cena przed obniżką 28,79 zł , cena po obniżce 14,86 zł



 A co Wam się udało kupić na promocji -49%? 
Żałuję, że u mnie w mieście nie ma Natury, gdyby była na pewno moje zakupy byłyby większe! :)
Buziaki :*
Zapraszam na mojego FB! 


7 komentarzy:

  1. SUPER KOSMETYKI!



    ~~~~~~~~~~>>>>>>~~~~~>>>>"
    Zapraszam na mój blog!
    www.bambboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie "L'Oreal, True Match" to cudeńko, którego jak do tej pory nie przebiła jeszcze żadna inna firma ;)) Dziwię się też dlaczego w Twoim przypadku się nie sprawdził i masz co do niego mieszane uczucia! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też planuję zrobić taki post :)
    Loreal True Match kupiłam na poprzedniej kolorówce i mocno się zawiodłam, teraz zdecydowałam się na Rimmel Lasting Finish, ale niestety muszę poczekać do lata, bo okazał się zbyt ciemny :) Tusz z Lovely to także mój ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości, sama się czaje na te podkłądy rozswietlajace :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też poszalałam tylko, że ja z tuszami chyba z 6 kupiłam. Używam tego z Lovely i korektora również obie te rzeczy są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję że nie kupiłam podkładu, teraz będę musiała polować na promocje :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow, I love it! Enjoy the week honey!

    I invite you to join my worldwide giveaway: Polka dots dress

    Do you want to follow each other? Let me know and I'll do the same:
    My blog | Bloglovin

    (ღˇ◡ˇ)♥(ˇ∗ˇღ)

    OdpowiedzUsuń