środa, 1 kwietnia 2015

** Polecane kosmetyki Avon / Avon Recommended Cosmetics **

Hej ! 
Dzisiaj przychodzę z krótkim postem o kosmetykach z Avon. Firma to znana jest już od dawna, ja również jakiś czas temu zaczęłam używać kosmetyki tej marki. Uwielbiam oglądać ich katalogi, które są niesamowicie przejrzyste i zachęcające do zamawiania produktów.

W tym poście pokażę Wam kilka kosmetyków, które pokochałam od pierwszego momentu użycia. 
Zacznę od pielęgnacji. Jako, że mieszkam z mamą, kosmetyki tak jak już kiedyś wspomniałam mamy wspólne. Mijałoby się z celem kupowanie 2 żeli pod prysznic, 2 szamponów itp. 
Oby dwie z mamą uwielbiamy pielęgnacyjne produkty marki Avon. 
Na zdjęciu pokażę Wam dwa żele pod prysznic, których zapach najbardziej nam się spodobał, oraz jeden z kremów do rąk, który obecnie używamy. 



Kolejnym produktem, który polecam jest spray wydłużający trwałość makijażu oraz nadający skórze bardziej świeży wygląd czyli zmniejszenie pudrowości na cerze.



Moją ulubioną częścią makijażu są usta, kocham kolory zwłaszcza róż i fuksje. Wystarczą pomalowane rzęsy, usta i już makijaż gotowy. Nie byłabym sobą, nie zamawiając pomadek z Avon. 
W swojej całej kolekcji mam ich naprawdę dużo, tutaj wybrałam 4 w kolorach, których wcześniej nie pokazywałam, co nie zmienia faktu, że i tak je uwielbiam. 



Testowałam już kilka podkładów z Avon w różnych cenach, jednak powracam stale do produktu z serii Luxe, koszt tego podkładu to około 45 zł, trochę dużo, ale efekt na twarzy jest super. Dodatkowo przypudrowany Pudrem Ideal Flawless, pozwala na utrzymanie się na buzi bardzo długi czas.


Ostatnim produktem będzie eyeliner z serii Extra Lasting. Kolor jaki daje na powiekach jest intensywnie czarny, na czym mi oczywiście zależy. Utrzymuje się cały dzień, spisuje się dobrze nawet w deszczową pogodę.




To na tyle moich TOP produktów z firmy Avon. Napiszcie mi jakie Wy produkty używacie ? 
Chcecie abym zrobiła post z bublami Avonu ? :) 

Buziaki i do następnego!
 :* 


5 komentarzy:

  1. Great product review, I really want to try the lipsticks.

    Love,
    www.loyaltofashion.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi I nominated your blog for the Liebster Award.
    the rules & questions are on my blog, hope to see you participate.

    heels2hairx0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. What a great post, I love those lipstick colours! Very pretty for spring & summer!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Love these products, Need to try out some of these in my next shopping spree! Love the blog! Follow for follow? :)
    xoxo, Ivette
    Glamour State Of Mind

    OdpowiedzUsuń