wtorek, 2 września 2014

**Makijaż z odrobiną pomarańczu! Inglot/Astor/Loreal/Collection **

Hej !
Dzisiaj post z makijażem wreszcie wzięłam się za siebie. Przechodzę od razu do rzeczy ponieważ nie mam sił usprawiedliwiać moją nieobecność oraz mówić, że teraz będę częściej - bo niestety czasu mam mało i będę gdy tylko znajdę chwilę. Taką jak dziś!
Ten tydzień będzie dla mnie łaskawy w wolny czas, dlatego stwierdziłam, że od dziś przez kolejny tydzień będą pojawiać się posty :) Krótkie, długie, recenzje, makijaże! Różne :)

Makijaż, który wykonałam jest banalnie prosty, do jego wykonania potrzebne są 3 cienie. Idealnie sprawdzi się na wieczorne wyjścia oraz na wesele.


Jako baza pod cienie idealnie sprawdza mi się korektor Bell nr. 1, nakładam go zawsze wtedy kiedy potrzebuje mocnej pigmentacji cieni. Aby pomarańcz na który się zdecydowałam był bardziej widoczny nałożyłam na powiekę kredkę NYX Jumbo pencil Milk Lait.
Na 3/4 powieki wklepałam cień morelowy z Inglota nr.361 dodatkowo dołożyłam drugą warstwę palcem, aby był jeszcze bardziej widoczny.
W zewnętrznym kąciku oka nakładam brązowy cień Inglot nr.378 oraz łącze go z wcześniej nałożonym pomarańczem. Dodatkowo w celu przyciemnienia zewnętrznego kącika nakładam czarny cień Inglot nr. 63
Nie zapominam oczywiście o rozcieraniu. Nadaje delikatny kształt kociego oka powiece, aby to największe skupienie było w zewnętrznym kąciku oka.
Dodatkowo zdecydowałam się przykleić sztuczne rzęsy połówki Ardell Acent 318.
Rzęsy wytuszowałam dodatkowo mascarą Loreal Volume Million Lashes So Couture - ulubieniec ulubieńców :)





Wykorzystane kosmetyki:
twarz: 
-podkład Loreal Nude Magique Eau de teint 
-korektor Astor Perfect Stay 001
-bronzer W7 Honolulu
-rozświetlacz Technic High Lights
oczy:
-kredka NYX Jumbo Pencil Milk Lait
-cień Inglot nr. 
-mascara Loreal Volume Million Lashes So Couture
usta: 
-pomadka Collection Lasting Colour nr 6 Bubblegum 
brwi:
-cień Beauty UK High Brow


Buziaki i do jutra! :* :* :*

11 komentarzy:

  1. CUDOWNY!
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ślicznie Ci! Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci wyszły oczy, teraz szukam inspiracji na wesele i bardzo podoba mi się takie wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny makijaż ;) kolory super, w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ale ślicznie! :) Delikatnie, ale wyraziście! :) Bardzo mi się podoba! Mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż :) Dobrze i precyzyjnie roztarte cienie :) Ja dodałabym lekkiego rozświetlenia w wewnętrznym konciku oka, ale to może już tylko moje zboczenie :P zapraszam do mnie jutro na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczo wyglądasz w tym makijażu :)
    Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post <3 obserwuje liczę na to samo :*
    http://mylittlelifeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. masz bardzo ładne i delikatne rysy twarzy :)

    OdpowiedzUsuń