poniedziałek, 2 czerwca 2014

** Wyniki konkursu! Makijaż wykonany paletką Sleek Garden Of Eden! **

Hej !
Miało być w piątek, ale jak zwykle przeliczyłam swój wolny czas dlatego teraz nadeszła ta chwila!
Wyniki konkursu :)
Zestaw nr 1  powędruje do Paulina M. 
Zestaw nr 2  powędruje do Aleksandra Janowska 

Dziewczyny dajcie mi znać w wiadomości na fb czy też przez pocztę sybilla.dzidowska@gmail.com Wasze adresy do wysyłki paczek ! :)

To był taki krótki wstęp teraz ciąg dalszy postu. Znowu makijaż, ponieważ dawno ich nie było a ja chcę nadrobić troszkę bo mam wiele w planach. Dzisiaj do wykonania makijażu użyję paletki ze Sleeka Garden of Eden. Możecie kupić ją na stronie klik. Koszt tej paletki to około 37zł, niestety moja dotarła do mnie z roztłuczonym jednym cieniem - moim zdaniem akurat tym najładniejszym matowym :(


Makijaż, który wykonałam tą paletką jest zdecydowanie dzienny w jaśniejszych barwach zieleni oraz fioletu. W następnym tygodniu pojawi się również makijaż bardziej wieczorowy. 


Jako bazę użyłam korektoru z Astor Perfect Stay 001, następnie w wewnętrzny kącik nałożyłam najjaśniejszy cień matowy w kolorze limonki Adam's Apple Następnie nieco dalej w stronę  zewnętrznego kącika nałożyłam połyskujący cień limonkowy Fig.
W sam zewnętrzny kącik nałożyłam stonowany odcień fioletu Paradise of Earth i rozcieram go w załamaniu powieki. Następnie rozcieram fiolet matowym czekoladowym cieniem Entwined.
Na górnej powiece rysuję kreskę linerem Catrice black. Dolną powiekę zaznaczam pięknym matowym zielonym Tree of life a w centralnej części wklepuję limonkowy połyskujący coś, ten sam co na górnej powiece. Rzęsy tuszuję mascarą Loreal Volume Million Lashes So Couture. 








Użyte kosmetyki: 
twarz:
-podkład Rimmel Wake me up 100 Ivory
-korektor Astor Perfect Stacy 01 
-Puder Rimmel Stay Match transparent
-bronzer W7
oczy:
-paletka Sleek Garden of Eden
-Loreal Volume Million Lashes So Couture
-liner Catrice Black
usta:
-Rimmel 006 Pink Blush

Wiem, wiem jestem bardzo rzadko, ale teraz obiecuję zmieni się to! 

12 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAAAAA!!!! :D ale się cieszę! Dziękuję! Już wysyłam do Ciebie dane :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie :)))

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie niestety nie podoba się ta paletka bo ma zbyt wiele kolorów podobnych do siebie... ale makijaż ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż :) A nie możesz zareklamować tej paletki?

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie te kolorki razem wygladaja na powiekach ! super make up! twoja twarz wyglada tak swiezo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż:) A cień możesz naprawić rozkruszając go całkowicie i dokładnie wymieszać z alkoholem np.: spirytus salicylowy. Ułożyć papkę na miejscu i poczekać aż alkohol odparuje i masz gotowy naprawiony cień;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny makijaż, fajne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny makijaż, Ciekawy blog, obserwujemy? :)

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę fajny blog!.
    ----------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner CHOIES w bocznym pasku
    na moim blogu ?. blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    Ja się zrewanżuję tym samym ,lub obserwacją !.
    Jak kliknełaś w banner choies napisz pod ostatnim postem!
    ( sprawdzam ).
    ---------------------------------------------------------
    śliczny makijaż !

    OdpowiedzUsuń