wtorek, 24 czerwca 2014

** Moja propozycja makijażu dziennego, idealnego makijażu ślubnego ! Inglot **

hej!
Bardzo długo nie pisałam. Będzie już około 20 dni, na swoją obronę mam tylko to, że brakowało mi czasu. Wszystko zwaliło się na przeklęty czerwiec, ale już opanowałam sytuacje i posty będą pojawiać się przynajmniej 3 razy w tygodniu. Jeśli śledzicie mojego instagrama mogłyście zauważyć, że byłam na kilka dni w Londynie, posty dotyczące pobytu pojawią się w następnym tygodniu - również haul zakupowy! :)
Dzisiaj przybywam z dziennym makijażem, który nadaje się również jako makijaż ślubny. Użyte cienie to oczywiście mój ukochany Inglot.! 


Jako bazę użyłam korektora Astor Perfect Stay 001, następnie przypudrowałam powiekę pudrem Rimmel Stay Match 01. Załamanie powieki podkreśliłam średnim brązem Inglot nr334.
W zewnętrznej części powieki nałożyłam cień brązowy o wykończeniu matowym Inglot nr378 delikatnie roztarłam go w głąb powieki. Na pozostałą jej część nałożyłam cień beżowy, szampański Inglot nr142.
Linerem z MUA shade 5 namalowałam kreskę na górnej powiece. Dolną powiekę podkreśliłam delikatnie ciemnym brązem Inglot nr378.
Rzęsy wytuszowałam mascarą Loreal Volume Million Lashes So Couture.
Brwi podkreśliłam paletką Beauty UK high brow.








Użyte kosmetyki:
twarz:
-podkład Loreal New Nude Magique Eau De Teint 100 Porcelaine
-korektor Astor Perfect Stay 001 
-puder Rimmel Stay Match 01 transparent
-rozświetlacz Technic High Light
-bronzer W7 Honolulu
oczy:
-cienie Inglot
-liner MUA Shade 5
-mascara Loreal Volume Million Lashes So Couture
-brwi Beauty UK High Brow
usta:
-Astor Soft Sensation nr. 102


Jak Wam się podoba taka propozycja makijażu dziennego ? :) 
buziaki! :*  do następnego! :* 

20 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. numerki już mam, widzę :) bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, delikatny makijaż! Cudowne masz oczy!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taki makijaż :). Już dawno się tak nie malowałam, świetny.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny :) chociaż nie lubię kresek.

    http://lamodalena.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz ♥
    Pytałaś o obserwację i ja już zaobserwowałam, czekam na Ciebie :)

    http://1011xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytałaś o obserwację, a więc ja już i teraz twoja kolej ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż cudowny :D szkoda ze nie potrafię tak :(
    może wspólna obserwacja? daj znać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko jaki cudowny makijaż!
    Ja zawsze używam na codzień w tych odcienach cieni, ale jednak twój wychodzi o niebo lepiej haha :D
    Pytałaś o wspólną obserwację- jasne że tak:3
    Ja już, liczę na Ciebie:3

    http://shootee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie makijaże, bo robią takie "dzikie spojrzenie" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, dzienny makijaż, podoba mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny! Szkoda, że ja nie mam ręki do malowania.
    może wspólna obserwacja, daj znać u mnie :)
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny delikatny makijaż,♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie cudowne oczy ;o
    gdzie kupiłaś podkład? ja go jeszcze nigdy nie widziałam :)

    obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie to się zrewanżuję ;) ♥
    rosewithcherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia oka są za mocno wygładzone, ale sam makijaż wygląda świetnie. Bardzo Ci w nim do twarzy

    OdpowiedzUsuń