środa, 7 maja 2014

** Zamówienie vubu.pl - doskonały sklep internetowy! **

Hej !
Dzisiaj przybywam  z kolejnym krótkim postem, bo niestety na zmalowanie czegoś dłuższego nie mam zwyczajnie czasu. Dzisiaj z innej beczki - moda, czyli coś co uwielbiam zaraz po makijażu!
Jakiś czas temu przyszła do mnie paczka ze sklepu http://www.vubu.pl  z kilkoma ubraniami w środku.


Pierwszą rzeczą na którą się zdecydowałam była bluzka biała z ciekawym wzorem przy dekoldzie. Bluzka wykonana jest z grubszej gatunkowo bawełny, materiał nie jest gniecący - idealna dla osób, które na  NIC nie mają czasu. Koszt tej bluzeczki to 39.99 zł nie jest to dużo, jak na bluzeczkę, która wykonana jest w bardzo dobry sposób. Niestety nie jest już dostępna w sklepie VUBU. 
Zapomniałam wspomnieć, że gdy tylko pokazałam mamie to cudo, od razu zapragnęła mieć identyczną tylko, że czarną. Także mamy dwie! :)



Kolejna bluzka to również coś dla mojej mamy. Kolor jest cudowny, błękitny idealny na lato. Bluzka jest asymetryczna z elementami koronki, ma prześwitujący tył. Koszt to 31.99 zł.  Na sklepie zostały już tylko białe i czarne bluzka


Dwiema ostatnimi rzeczami są sukienki. Pierwsza jest typowo letnia na ramiączkach z białą górą i lekko rozkloszowanym dołem w kwiatki klik . Cena tej sukienki to 51.99 zł. 


Druga sukienka jest bardziej wizytowa, na mnie była niestety za duża a był to najmniejszy rozmiar. Powędrowała dla siostry mojego chłopaka. Cena tej sukienki to 57.99 zł . Można ją jeszcze nabyć w sklepie Vubu klik . Należy uważać tylko na wymiary podane w tabeli niżej i dokładnie się wymierzyć. :) 


Wymiana towaru ze sklepem vubu.pl:
Jeśli chodzi o wymianę czy też zwrot towaru następuje on w bardzo szybkim tempie. Na adres e-mail sklepu wysłałam wiadomość w niedzielę wieczorem, a już dzisiaj miałam nową sukienkę w innym rozmiarze. Dodatkowo nic mnie to nie kosztowało, ponieważ sklep ten wymienia towar na swój koszt. Przesyłka przychodzi po 1-2 dniach od wysłania zgłoszenia. Jestem bardzo zadowolona z tego w jaki sposób firma koresponduje z klientem. Wywiązują się z obietnic składanych drogą e-mailową. Oby tak dalej! 

Jeśli chodzi o czas oczekiwania na paczkę ze wszystkimi rzeczami były to 2 dni robocze. Przesyłka dostarczona została kurierem DPD, który pozwolił sprawdzić paczkę czy wszystko się w niej zgadza. 
Jestem pod wielkim wrażeniem vubu.pl.

Co Wy myślicie o moich zakupach ? 
Czy zamawiałyście coś z tego sklepu? :) 

Na koniec ogłoszenie. 
Od następnego tygodnia w każdą środę będą pojawiały się wpisy ze strojami dnia, ponieważ nawiązałam współpracę z pewną osobą o której mowa już w kolejną środę, a więc czekajcie! :) 
Dodatkowo 16 maja ogłoszony zostanie konkurs,w  którym będą ciekawe nagrody do wygrania! :) 

do następnego! 
paa :*  




11 komentarzy:

  1. Sklepu nie znam, ale sukienki bardzo mi się podobają :).
    Czekam na 16 maja i zapraszam do mnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne rzeczy maja ,faktycznie sklep godny zagladniecia!!
    http://zielonoma.blogspot.com/2014/05/mala-czarna.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta letnia sukieneczka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta niebieska bluzeczka jest bardzo fajna :)
    Słyszałam kiedyś o tym sklepie, chociaż ja większość swoich rzeczy zamawiam z www.sleeve-sklep.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest ta pierwsza bluzka :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta bluzeczka pierwsza, i w białym kolorze i czarnym :)

    kobiecosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna pierwsza bluzeczka <3
    Zapraszam cię na konkurs u mnie : http://kosmetycznahurtownia.pl/2017-profesjonalna-szpatulka-bagietka-do-henny.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ze mnie gapa :):D zły link:)
      http://darusia994.blogspot.com/2014/05/konkurs-makijazowy-i-paznokciowy-drugie.html

      Usuń
  9. Super bluzeczki :) Pierwsza spodobała mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń