piątek, 16 maja 2014

** Urodzinowy majowy Konkurs ! Rozdanie ! **

hej!
Dzisiaj oczekiwany post, wreszcie konkurs na moim blogu. Chciałam zrobić rozdanie już jakiś czas temu, ale brakowało mi okazji oraz inspiracji do wymyślenia czegoś.
Znalazłam! Maj to jeden z moich ulubionych miesięcy w roku miedzy innymi przez to, że każdego 17 maja są moje urodziny. Miesiąc ten zawsze kojarzył mi się z piękną pogodą oraz kwitnięciem kwiatów ogólnie z pojawieniem się zieleni na dworze. Niestety nie tym razem! Za oknem pogoda jest do ... napisałabym brzydko, ale ugryzę się w język... po prostu jest beznadziejna. Nie chce się wychodzić z domu nawet na krok, jest zimno i deszczowo. Postanowiłam więc jakoś umilić Wam ten czas i dlatego od tak KONKURS!

Zasady konkursu są proste !  
1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga!
2. Musisz polubić mój fanpage na facebooku (jeśli nie masz fb zaznacz to w komentarzu pod postem) Favorisdemavie
3. Możesz, ale nie musisz umieścić na swoim blogu post/baner o moim konkursie ze zdjęciem bądź udostępnić wiadomość na facebooku.
4. Musisz napisać komentarz, dowolny, ale taki który utkwi mi w pamięci. Możesz napisać na jakie posty czekasz, co jadłaś na obiad albo jak spędzasz wolny czas. Nie ukrywam, że będę wybierała komentarze, które na dłużej zostaną w mojej pamięci. Jeśli umieścisz informację o moim konkursie na swoim blogu daj znać! Dodatkowo napisz,który zestaw chciałabyś wygrać i dlaczego :)

Nagrody :)

W konkursie wygrywają dwie osoby. Każdy zestaw składa się z 9 produktów, dodatkowo do każdego zestawu dołączany jest suchy szampon Batiste :)

Skład zestawu: 
- Maska kolagenowa odżywcza Marion Spa
- Maska nawilżająca Soraya 
- Krem do rąk Eveline Extra Soft 
- Maybelline Babylips 
- Pomadka Rimmel Kate 103
- Bronzer W7 Honolulu
- Lakier do paznokci Maybelline Colorama 91 
- Odżywka Marion do włosów
- Czarna kredka do oczu Eveline


Skład zestawu: 
- Maska nawilżająca Soraya
- Krem do rąk Eveline Extra Soft
- Odżywka Marion do włosów
- Maybelline Baby lips
- Rimmel pomadka 070
- korektor Bell nr 02
- mascara Maybelline The Colossal Volume 
- lakier do paznokci Maybelline Colorama 120
- kredka czarna Eveline 


KONKURS TRWA OD 16.05 - 23.05 ! Przez okrągły tydzień możecie pisać komentarze, oczywiście jedna osoba = jeden komentarz.
Jeśli nie masz 18 lat spytaj o zgodę rodzica :)

Mam nadzieje, że konkurs Wam się podoba !
Czekam na Wasze zgłoszenia!
Do następnego! :* -

10 komentarzy:

  1. niech zapadnie Ci w pamięci że ten zestaw 1 mnie okropnie nęci ☺☺☺ super blog, świetna sprawa no i zaje..ista ta zabawa ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać , ze na blogu umieściłam banner z info o rozdaniu :) http://pozytywnieannac.blogspot.com/

      Usuń
  2. Ooo, taki komentarz to coś dla mnie w tej chwili :). Właśnie próbuję z chłopakiem przygotować frytki. Nie mamy piekarnika więc pozostaje nam smażenie na głębokim oleju. Problem w tym, że mamy jedynie mały garnuszek :D. W całym pokoju śmierdzi olejem, ale nie poddajemy się... Dobra, właśnie prawie spaliliśmy pokój... Wygotował nam się olej i palnik zaczął się palić. Zdecydowanie wolę frytki z piekarnika...
    Obserwuję jako: byCarol
    e-mail: bizarre.case@onet.eu
    Lubię na fb jako: Bizarre Case

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio siedząc przy komputerze zaczęłam myśleć o tym, jaki prezent by mnie zadowolił. Padło na pędzel setting brush real techniques i róż ze Sleeka. No wiadomo - każda z nas chciałaby powiększać swoje zbiory kosmetyczne. Jako, że niedługo jadę na zakupy i dokonam paru internetowym, pomyślałam, czemu nie? Raz kozie śmierć - zamówię. Z drugiej jednak strony, myślę, czy jest to aż taki super pomysł. Róż mam, pędzle mam... może zamiast zadowolić siebie kolejnymi zakupami zabiorę gdzieś swoją mamę? Do czego dążę.. Myślę, że rzeczy materialne (chociaż wymarzone) nie dadzą nam takiej radości, jak gesty osób nam bliskich. Wspólne spędzanie czasu, czy świąteczne obieranie mandarynek i przesiadywanie przy kominku jest czymś lepszym i bardziej "opłacalnym" (jeśli można tak powiedzieć), niż kupowanie co rusz to nowych rzeczy. Doceniam rzeczy materialne, ale i na te niematerialne zwracam ogromną uwagę! Baaa, stoją u mnie na pierwszym miejscu! Takie krótkie przemyślenia, a myślę, że fajnie się z nimi podzielić :).
    Tak w związku z tymi niespodziankami i gestami... idę robić pizzę na obiad! Na śmierć o niej zapomniałam. Nie mogę "dać plamy" - idę kucharzyć :)
    Obserwuję jako: Aleksandra Janowska/Olusiova
    Nie wiem czy trzeba podać, ale podam e mail: olusiova27@gmail.com
    Polubiłam na fb : Aleksandra Janowska.
    Ucieszyłby mnie zarówno 1 jak i 2 zestaw, ale ciutek bardziej chyba drugi... Więcej recenzji na blogu! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w drugim zestawie ♥

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi zestaw idealny , dla takiej małej blond panny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się marzy zestaw nr 1 ze względu na szminkę :))
    Pierwsze co jak zobaczyłam, że masz na imię Sybilla to przypomniała mi się aktorka Sybilla Rostek, która grała w Miodowych latach, szaloną, rudą sąsiadkę Norków haha :)) Bardzo oryginalne imię :)
    Na fb lubię jako Agata Ce
    Bloga jako: Pink Lipstick :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw nr 1 bo jest idealny <3
    Wolny czas najlepiej spędza mi się z moją przyjaciółką!! Na każde spotkanie czekam jak oszalała boo trochę nas dzieli km.. :) ale już nie długo!! :) Wszystkie odpały, przypały, przygody, wypady,karaoke teksty z których tylko my się śmiejemy i wieleee wieleee wspomnień których nikt nie zabierze a zawsze pozostaną, to jest coś czego nie zamieniłabym na nic innego! I wiem że pomimo kłótni i jakiś sprzeczek zawsze można się do niej zwrócić i kopnie w tyłek jak trzeba, a jak trzeba przytuli i będzie płakała razem ze mną. Rzadko się to zdarza ale dzięki niej wiem że prawdziwa przyjaźń istnieje!! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Chelsea Lena
    Lubię jako: Magdalena Chr.
    Napiszę Ci coś, co mi ostatnio utkwiło w pamięci, a mianowicie sposób na kanara :D
    Jeśli zauważysz kanara sprawdzającego bilety złap się najbliższej rurki i czekaj na swoją kolej. (Przyjmijmy, że bilet kosztuje 1,50, a kanarem jest kobieta)
    Kanar: Poproszę bilet.
    Pasażer: Nie mogę.
    Kanar: Dlaczego Pan nie może?
    Pasażer: Bo się trzymam poręczy.
    Kanar: No to niech się Pan puści.
    Pasażer: A Pani by się puściła za 1,50?
    A jeśli miałabym wybrać jakiś zestaw, to pokusiłabym się na drugi, ponieważ niebieski kolor bardziej do mnie przemawia, choć z pierwszego zestawu również bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zestaw szczegolnie ta maseczka nawilżająca soraya 10 minut na ... naparawde fajny produkt wydajny, w przystepnej cenie a efekt rewelacyjny skora dogłębnie nawilżona :)

    OdpowiedzUsuń