środa, 21 maja 2014

** Ulubieńcy ostatnich trzech miesięcy / My favourite things **

Hej !
Dzisiaj krótki przyjemny do czytania post z ULUBIEŃCAMI, nie są to ulubieńcy maja, są to produkty, których używam dłużej,a co najważniejsze zostaje przy nich na dłuższy czas. Dodawanie postów czy nagrywanie filmików z ulubieńcami każdego miesiąca jest dla mnie czymś niezrozumiałym....
Jak coś może być naszym ulubieńcem przez miesiąc ? skoro coś lubimy to chyba używamy przez dłuższy czas nie ? :)

Zacznijmy od pielęgnacji włosów.Po ścięciu włosów w styczniu postanowiłam, że zacznę bardziej o nie dbać. Nie tylko o końcówki,ale o całą długość włosia. W tym momencie włosy od stycznia urosły mi o 8cm co jest dla mnie czymś kiedyś niemożliwym. W szybkim wzroście włosów oraz ich odbudowie rzecz jasna pomogły mi 4 produkty. Pierwszym najważniejszym jest wcierka do włosów Jantar, nie wierzę, że dzięki niej włosy szybciej rosną wierzę natomiast, że wyrastają nowe włoski.W tym momencie udaje mi się zauważyć, że mam tysiące maluteńkich włosków wyrastających ze skóry głowy,kompletnie nowych! Koszt to około 8 zł. Drugim produktem jest Mgiełka do włosów nawilżająco - ochronna.  Kolejny dobry produkt z firmy Farmona, stosuję go przed każdym suszenie, prostowanie czy też kręceniem włosów. Koszt to około 8zł. Produktem,który stosuję do ochrony końcówek włosia jest odżywka Marion z olejkiem arganowym. Idealnie nawilża wysuszone, rozdwajające się końcówki. Cena to około 5zł. Jeśli chodzi o mycie włosów to od dłuższego czasu używam szamponu Dove 2 in 1. 


Jeśli chodzi o kosmetyki kolorowe. to ulubieńców jest o wiele więcej. Na twarz od około 2  miesięcy bez zmian nakładam podkład Rimmel Wake me up 100 Ivory, pod oczy korektor Astor Perfect Stay 001. Puder, który ostatnim czasem przypadł mi do gustu jest Rimmel Stay Match bez koloru czyli transparent. Kupiłam go na promocji w Rossmannie za około 12zł i od tamtej chwili jestem w nim bezgranicznie zakochana!

Róż i bronzer to mój najważniejszy element w makijażu zaraz po podkładzie. Jestem w stanie wyjść z domu z tylko bądź aż wymodelowaną twarzą. Róż to mój ukochany Astor Skin Match oraz bronzer W7 Honolulu. Jak tylko pierwszy raz zobaczyłam jego kolor i pigmentację wystraszyłam się, że zrobię sobie nim krzywdę, ale jest to produkt, który idealnie współgra z moją karnacją. 


Usta tutaj było tego mnóstwo pomadki, błyszczyki, kredki oraz tinty. W każdym typie znalazłabym około 2 produktów, które używałam w tym miesiącu, ale postanowiłam ograniczyć się do minimum i pokazać tylko dwa ulubieńce ulubieńców: pomadkę Astor Soft Sensation 102 oraz błyszczyk Manhattan High Shine. 


Jeśli chodzi o cienie do powiek to standardowo używam ciągle i bez zmian cieni marki Inglot. Jest to moja ulubiona firma kosmetyczna!



Jeśli chodzi o rozświetlacz nigdy nie byłam jego dużą fanką. Do czasu jednak... zanim pojawił się u mnie produkt idealny Technic High Light.  Zakochałam się w tym jaki efekt daje na policzkach! Jest cudowny no i cena jest bardzo przyjemna, kosztuje on zaledwie 10zł. Cieniem w kremie,który ma idealny kolor, długo się utrzymuje no i może być wykorzystywany jako baza jest cień Maybelline Color Tattoo 40 -Permanent Taupe.


Tusz do rzęs to ulubiony Loreal Volume Milion Lashes So Couture. Używam go bardzo oszczędnie bo niestety w regularnej cenie kosztuje aż 60zł, a ja na pewno nie dam tyle pieniędzy na produkt do rzęs. 
Sztuczne rzęsy,które w od jakiegoś czasu często królują na moich powiekach to połówki Ardell 318,dokładniejszą nazwę dopiszę jutro. :) 


To będzie na tyle moich ulubieńców ostatnich miesięcy! :) 
Stosowałyście któryś z tych produktów? 
Przypominam, że post wcześniej dotyczy konkursu ! :) 
do następnego,paaaa :* 


5 komentarzy:

  1. piękne cienie :) Jantar tez lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych ulubieńców. Niestety żadnego z nich nie miałam prócz Maybelline Color Tattoo ale niebieski i fiolet ;). Chociaż... nie wiem czy w mojej szafce nie mam gdzieś odżywki Marion :D. Muszę poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozświetlacz z Technic musze sobie kupić koniecznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolory cieni , jantar mam i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. te szminki z astora są megaaa!! <3

    OdpowiedzUsuń