poniedziałek, 12 maja 2014

** Strój dnia z sukienka w roli głównej... / Outfit of the day with dresses... **

Hej!
Znowu krótka przerwa, ale ubiegły tydzień był dla mnie bardzo pracowity. W tym tygodniu postaram się aby posty pojawiały się codziennie. Pamiętajcie również o piątku, około godziny 10tej pojawi się konkurs! :)

Dzisiaj post ze strojem dnia. Zdjęcia wykonała przemiła dziewczyna Justyna jeśli jesteście z Częstochowy bądź okolic koniecznie umówcie się na sesję!

Już myślałam, że pogoda nie pozwoli zrobić nam kilku zdjęć, ale na szczęście się udało. :)
Zapraszam do oglądania !

Jeśli chodzi o makijaż jest to mój "codzienniak" z doczepionymi połówkami rzęs Ardell Accents.
Użyte kosmetyki to podkład Rimmel Wake me up 101 Ivory, puder Rimmel Stay Match, bronzer z W7 Honolulu. Na powiekach cienie to Inglot czyli moja ulubiona marka cieni.
Na ustach pomadka z Astora Soft Sensation. 
Sukienka, którą mam na sobie kupiłam w sklepie She osiedlowym butiku w moim mieście, kosztowała 109zł, buty ze sklepu internetowego Sequin.










sukienka/dress - sklep SHE, buty/shoes - SEQUIN , bransoletka/bracelet - DIY

9 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz, śliczne szpileczki ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż piękny, bardzo delikatny, a stylizacja.. Nic dodać, nic ująć. Zazdroszczę nóg :3. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka i buciki :) Makijaż ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna, romantyczna, a ja polecam Toujour :) super sukienki

    OdpowiedzUsuń