wtorek, 6 maja 2014

** Rossmann -49% na wszystkie tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki oraz eyelinery - zakupy! **

Hej !
Długo mnie nie było, ale dużo się działo, o czym w kolejnym poście! :)
Dzisiaj przychodzę z kolejną serią co udało mi się kupić na wyprzedaży -49% w Rossmannie tym razem na produkty do oczu. Od 28.04 - 5.05 trwała promocja na WSZYSTKIE tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki oraz eyelinery.  Zaszalałam, a co! Taka okazja nie zdarza się często. Na pewno nigdy nie kupiłabym większości z tych kosmetyków w cenie regularnej.
A teraz pokażę co udało mi się upolować:)

Na pierwszy ogień Mascary! Wzięłam aż 3 z zamiarem nie kupowania do końca roku! Będę się tego trzymać. Pierwsza Rimmel Rockin Curves, której recenzja jest dwa posty wcześniej kosztowała mnie ok. 13zł. Kolejna Astor Big & Beautiful Lovely Doll, kosztowała ok. 15zł. Najdroższa to L'Oreal Volume Milion Lashesh So Couture, za którą po przecenie zapłaciłam około 28zł.


Następnym produktem, który kupiłam był eyeliner. Potrzebowałam jakiegokolwiek byle czarnego z cieniutkim pędzelkiem. Wybrałam ten z Rimmela Glam Eyes. Początkowo byłam przekonana, że kupiłam zupełnie inny liner - niestety bądź stety okazało się, że wzięłam właśnie Glam Eyes. Niedługo pojawi się pierwsze wrażenie tego produktu. Kosztował mnie około 11zł.


Ostatnimi produktami na które się skusiłam były Color Tattoo... Nie byłabym sobą gdybym kupiła jeden kolor. Ja od razu musiałam kupić .... 5!  Kolorki, które wybrałam to 20-Turquoise Forever, 10-Permanent Taupe, 35-On and on Bronze, 15-Endless Purple, 45-Infiniti White. Każdy kosztował mnie po 12zł. Są genialne jako baza pod cienie oraz jako sam cień! 


To tyle z moich zakupów ! :) 
A co Wam się udało upolować w tamtym tygodniu ?  
Kupiłyście któryś z pokazanych produktów? :) 
Do jutra, paa :



2 komentarze:

  1. Te cienie Color Tattoo są świetne! Koleżanka odłożyła mi od siebie fiolet i jasny niebieski bo stwierdziła, że w życiu ich nie zużyje ;).
    Bardzo udane zakupy, widzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow udaly sie zakupy!!
    http://zielonoma.blogspot.com/2014/05/black-and-white.html

    OdpowiedzUsuń