czwartek, 22 maja 2014

** Outfit of the day ! My pink skirt! / Strój dnia ! Moja różowa spódniczka! **

Hej!
Dzisiaj przychodzę z postem ze strojem dnia z środy. Zdecydowałam się na troszkę koloru, ponieważ w końcu dopisała Nam pogoda! Spódnica o ulubionym fasonie rozkloszowanym w kolorze różowym. Spódnica nie pochodzi z żadnego sklepu jest uszyta przeze mnie i moją sąsiadkę!
Bluzka pochodzi ze sklepu osiedlowego w moim mieście, a buty z mojego ulubionego sklepu internetowego z butami a mianowicie z klik
Mało pisana, a dużo zdjęć! Zapraszam do oglądania!








skirt - DIY, blouse - nn, shoes - sequin.pl, wreath - glitter


Jak Wam się podoba taka różowa, dziewczęca stylizacja ? :) 
Buziaki! :* 

9 komentarzy:

  1. wianuszek! ślicznie! nie obcierają Cię te buty ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty. Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu chociaż za różem bardzo nie przepadam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolor ,buty bomba!!

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/05/back-to-home.html

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo wiosenny stój, piękne kolory!:)

    OdpowiedzUsuń