wtorek, 27 maja 2014

** Ostatnie -49% Rossmann Produkty do ust oraz lakiery do paznokci ! **

Hej!
Dzisiaj przybywam z postem,który miałam dodać już około tydzień temu. Zawsze jednak coś przeszkodziło mi w dodaniu notki w terminie. Ostatnimi czasy mam mnóstwo rzeczy na głowie, oczywiście żeby nie było tego mało przybyło mi wiele dodatkowych kłopotów, ale tyle prywacie. Nie jest to blog freestylowy dlatego zacznijmy od tego co nie zbacza już z tematu, a mianowicie ostatnich zakupów w Rossmannie, kiedy była to promocja na wszystkie produkty do ust oraz paznokci. Nie poszalałam zbytnio ponieważ moje fundusze znacznie się zmniejszyły. Przejdźmy jednak do pokazania tego co udało mi się dorwać.

Produkty do ust z firmy Astor,które przypadły mi do gustu cenowo jak i kolorystycznie to dwie pomadki o dwóch różnych wykończeniach. Pierwsza pomadka to mój ulubieniec Astor Soft Sensation 102 Sweet Camelia, druga kupiona pod wpływem chwili w pięknym fuksjowym kolorze Astor Heidi 005.




Kolejne produkty to marka Rimmel. Cztery produkty do ust, w tym jeden, który mnie zupełnie nie powalił. Mowa tutaj o Rimmel Apocalips. Mam już 3 pomadko błyszczyki z tej serii i niestety ten okazał się kompletnym bublem. Kolejnym produktem jest Rimmel Moisture Renew 660 In Love With Ginger,piękna marchewkowa czerwień. Kolejna pojawiła się w koszyku zupełnie nie wiem dlaczego, ale jest również moim ulubieńcem Rimmel 006 Pink Blush. Ostatnia to Rimmel by Kate nr. 16. 



Kolejnymi produktami do ust są błyszczyki.Tutaj nie będę się zbyt długo rozwodziła. Potrzebowałam po prostu dwóch neutralnych błyszczyków w niskiej cenie zależało mi aby jeden był o wykończeniu matowym a drugi bardziej połyskującym oby dwa wybrałam z firmy Manhattan i podpisuję się pod Nimi nogami i rękoma. O kredce nie wspomnę nic ponieważ nawet jej nie odpakowałam na razie czeka na swoją kolej w mojej toaletce Miss Sporty.


Jako maniaczka lakierowa nie mogłam powstrzymać się od kupna kilku lakierów. Nie szalałam, wybrałam takie kolory,których obecnie potrzebowałam. Numerki napiszę Wam jutro, bo nie mogę znaleźć dwóch lakierów.... Pewnie są gdzieś w moim artystycznym nieładzie ! 


Przepraszam, że tak rzadko dodaję posty na blogu. Po prostu mam teraz bardzo dużo spraw na głowie. 
Szczegóły wkrótce  !
Do jutra, paaa :* 




7 komentarzy:

  1. Pomadki mnie zachwyciły. Ta seria Wibo Summer Nails jest świetna :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga pomadka ma piękny kolor, uwielbiam takie!
    Pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo widzę mój ulubiony lakier Salon Pro w przecudnym kolorze :) Pomadki też bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy! Ja nie kupiłam ani jednej szminki.. teraz zaluję :(
    A tak w ogóle, to kiedy będą wyniki konkursu? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile szminek <3 ja akurat byłam chora i nie dałam rady doczołgać się do Rossmanna :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zastanawiałam się nad tym błyszczykiem z Rimmela, bo ludzie go zachwalali, ale dobrze, że napisałaś, że to bubel- nie kupię ;)
    +Najbardziej podobają mi się tu pomadki i ich kolory!

    inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ta kredka wygląda ciekawie, ciekawa jestem jak się spisuje :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń