wtorek, 13 maja 2014

** Makijaż wykonany paletką Sleek del mar vol.1 / Sleek del mar vol.1 makeup **

hej!
Dzisiaj makijaż - w końcu. Długo zbierałam się do zrobienia makijażu paletką Sleek del mar vol. 1, która jest nowością w mojej kosmetyczce. Paletki ze sleeka lubię, ale nie są to moim zdaniem najlepsze cienie świata. Denerwujące jest to, że strasznie się osypują, ale urzekają ich kolory oraz trwałość.
Paletkę można kupić w prawie każdej drogerii internetowej min. na mintishop kosztuje około 37zł.
Jak za 12 cieni jest to niewiele, patrząc na to, że jakoś jest naprawdę dobra.


Do makijażu na który zdecydowałam się użyłam trzech cieni z tej paletki. Pięknego morskiego odcienia zieleni o nazwie Blue Marlin, pastelowego fioletu Paradise oraz różu Feel Euphoric. 




Na całą powiekę ruchomą jako bazę nałożyłam korektor Astor Perfect Stay 001 Ivory oraz odrobinę pudru Rimmel Stay Match. W załamanie powiek nałożyłam cień Feel Euphoric. W zewnętrzny kącik nanoszę płaskim pędzlekiem cień w kolorze butelkowej zieleni Blue Marlin. Na pozostałą część powieki podkreślam przy użyciu cienia Paradise. Rysuję kreskę na powiece linerem MUA Liquid eyeliner shade5
Na dolną powiekę na 3/4 jej długości nakładam ten sam zielonkawy cień na pozostałą fiolet. Rzęsy tuszuję mascarą Loreal Volume Million Lashes So Couture.








Użyte kosmetyki : 
twarz: 
-podkład Rimmel Wake me up 100Ivory
-puder transparentny Rimmel Stay Match
-korektor Astor Perfect Stay 010 Ivory
-rozświetlacz Technic High lights
-bronzer W7 Honolulu
oczy:
-paletka Sleek del mar vol.1
-liner MUA liner Shadow 5
-mascara Loreal Volume Million Lashes So Couture
usta: 
-pomadka Astor Soft Sensation 102
-błyszczyk Avon Plump Pout Pink pucker

Jak wam się podoba ten makijaż ? 
Macie jakieś paletki ze Sleeka ? A może właśnie tą ? 
do jutra! paaa :* 




12 komentarzy:

  1. O i widzę, że nawet używamy tego samego podkładu. Kolor też się zgadza ;) Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie! Fajnie, ze pokazałaś całą buzię, nie tylko oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka jest świetna. Nie mam jej. Makijaż przypadł mi do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna paletka nigdy nie mialam z tej firmy
    http://zielonoma.blogspot.com/2014/05/pastelowa-zielen.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż i świetna paleta :) Jeszcze trochę i będzie moja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pasują Ci takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż, idealnei współgra z Twoja teczowka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ma ładne kolory, ale raczej mało standardowe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne cienie *.* I jeszcze tak ładnie zestawione. Świetne ♥

    Obserwujemy ? Naprawdę bardzo zależy mi na obserwacji. Jeżeli tak to napisz mi w komentarzu. :)
    Zapraszam : http://zusmiechemdozycia.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń