czwartek, 24 kwietnia 2014

** Zakupy Rossmann -49% pudry, podkłady, korektory, róże oraz bronzery! **

Hej :)
Dzisiaj przychodzę z zakupami, które zrobiłam podczas wczorajszych zakupów w Rossmannie. Mogliby częściej robić takie promocje. 49% to bardzo dużo, można w łatwy sposób zaoszczędzić trochę pieniędzy.
Po każdym tygodniu promocji w Rossmannie będę pokazywała to co udało mi się kupić, w tym tygodniu akcja Podkłady, pudry, róże i korektory do twarzy ! :) 

Pierwszym produktem na który się zdecydowałam był puder Rimmel Stay Matte w odcieniu 001 transparent. O tym pudrze usłyszałam od Digital Girl - która jest jedną z moich ulubionych youtuberek!
Bardzo długo się utrzymuje, miałam go dzisiaj pierwszy raz na buzi, a mogę z ręką na sercu stwierdzić, że moja buzia nie świeciła się przez cały dzień. Na pewno pojawi się recenzja tego produktu. Cena, którą zapłaciłam to 12.73zł  :)


Kolejną rzeczą jest korektor firmy Astor - Perfect Stay. Potrzebowałam dużego krycia pod oczami oraz długotrwałego efektu. Produktu, który wytrzyma moje łzawienie z oczu. Zobaczymy jak się sprawdzi to cudo. Po promocji zapłaciłam za Niego 15zł :) 


Drugi korektor to również Astor Lift me up 001 Light. Tym razem dla mojej mamy. Korektor, który wypełnia zmarszczki i niweluje zaczerwienie pod oczami. Cena to ok. 20zł.


Następnym produktem jest róż Astor Skin Match Blush 002 Peachy Coral. Już wiem, że będzie to jeden z moich ulubionych produktów tego typu. Ma drobinki, które cudownie mienią się na policzkach. Cena ok. 22zł.


Ostatnim produktem, a zarazem najdroższym na który się skusiłam był bronzer Bourjois o numerze 52. Zapach tego produktu oraz faktura przykuły moją uwagę dlatego nie mogłam przejść obojętnie obok tego produktu. Mam nadzieję, że nie będę żałowała, że go kupiłam. Cena po promocji 31zł.



Jak podobają Wam się moje zakupy?
Co Wam udało się dorwać na tej promocji? 
Polecacie co jeszcze mogę kupić? :) 
do następnego, paa :*



29 komentarzy:

  1. Ja też kupiłam ten puder i mój ulubiony podkład Afinitone ;)) A promocja jak najbardziej na pluuus!!! oby więcej takich!! czekam na kolejne promocje, coś czuję że w tym miesiącu mój portfel ucierpi bo jak zwykle będzie " żal nie wziąć" ;)) ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten puder i fajnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam oszczędzać, ale nic z tego!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zakupy były nieco mniejsze :) Chętnie skusiłabym się na ten bronzer z Bourjois, ale planowałam oszczędzać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Już miałam w rękach ten bronzer, już miałam go brać ale sięgnęła po rozum do głowy i stwierdziłam, że pewnie zbyt mało razy go użyję, żeby tyle wydać ;p design ma piękny i czekam na recenzję.
    Puder miałam, ogólnie lubię serię Stay Matte, ale teraz używam sypkich i są wg mnie dużo lepsze.
    Czekam na recenzję korektorów, ja wolę te w sztyfcie, ale może skuszę się jeszcze na któryś, w końcu promocja trwa do niedzieli;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam, ale akurat nie było podkładu który chciałam kupić :P mam nadzieję, że zdążą go dowieźć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się nad tym pudrem, ale obawiam się, że dla mojej cery byłby za słaby. Ja na razie kupiłam tylko podkład Bourjois 123 i korektor Healthy Mix, ale jak znam siebie to jeszcze w tym tygodniu pewnie coś wpadnie :)
    Super zakupy, róż przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy. Chętnie poczytam recenzję korektorów :) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam. Bronzer wygląda przepysznie :D. Jak tabliczka czekolady. Chociaż bronzerów nie używam to chyba na ten bym się skusiła :).

    OdpowiedzUsuń
  10. ten korektor z Astor, moglabys dac wrazenia mamy, czy dziala? :) Jak sie zachowuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swoja droga, najlepszy bronzer :) i do tego super wydajny, jedyne co moge dodac od siebie ze kolor 51 lepiej wyglada na skórze niz 52, ale jest ciezko dostepny z tego co sie orientuje po drogeriach..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kupilam korektor maybellina,roz maybellina,podklad loreal i kuleczki brazujace:) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog i świetnie piszesz :)
    Polikasz mi linki z Sheinside? (sprawdzam uczciwość)
    http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/04/sheinside.html
    Wzamian umieszczę Cię na moim blogu, i dodam do obserwatorów, mogę pokomentować wpisy :)
    Odezwij sie u mnie
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na razie się wstrzymuje od jakichkolwiek zakupów w Rossmanie,bo inaczej mój portfel nie przeżyje ostatniego tygodnia promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wzięłam tylko korektor z Loreal :-) ten puder niestety u mnie się kompletnie nie sprawdził :-(

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja złapałam tylko korektor z Rimmel i kilka drobnych rzeczy bez przeceny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również poszalałam przez tę promocję :D Oj, nie mogłam się odkleić od stoiska Max Factor :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam ten bronzer z Bourjois. Byłam w 3 rosskach i niestety - zero :(
    Innym razem go upoluję, mam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepszy puder na świecie, a bronzera Ci zazdroszczę :).

    OdpowiedzUsuń
  20. ja się nie załapałam na to ;D
    obserwuje ;)
    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. promocje świetne ;) no i zakupy mega ;) ja chyba skocze jutro jeszcze poszukać może coś ciekawego upoluje ;) a w poniedziałek musze tam pójść bo marza mi się nowe cienie i tusz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym mieć wszystkie te rzeczy które kupiłaś. :) Szkoda, że mieszkam tak daleko rossmanna. :/

    Ja też już obserwuję. :)
    http://juleqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ale ten puder wydaje się świetny! ;)

    co powiesz na wspólną obserwację?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale wspaniale rzeczy sobie kupiłaś :)
    zapraszam :)
    obserwujemy ? odp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post! Może obserwuj za obserwuj? Odpowiedz u mnie ;)

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. mam taki sam puder :)
    ja nic nie kupiłam na tej wyprzedaży, ale Twoje zakupy widać są udane :)

    może wspólna obserwacja? :)
    http://life-by-lilyy.blogspot.com/2014/04/hei-chwile-mnie-tu-nie-byo-ale-teraz.html

    OdpowiedzUsuń
  27. mam ten puder (też kupiłam przy okazji poprzedniej rossmannowkiej promocji) i świetnie się u mnie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  28. czekoladki z Bourjois mnie zaciekawiły:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń