środa, 2 kwietnia 2014

** Wiosenny makijaż wykonany cieniami Inglot / Spring Makeup made by shadows Inglot **

Hej! Dzisiaj przychodzę z kolejnym wiosennym makijażem nowymi cieniami firmy Inglot. Poszerzyłam swoją kolekcję o 3 matowe cienie we wiosennych pastelowych kolorach. Coraz częściej przekonuję się do takich odcieni na powiece.
Nie zdążyłam przygotować tutorialu makijażu, ale jeśli będziecie ciekawe jak go wykonać dodam tutorial jutro.


Na 3/4 powieki ruchomej nałożyłam matowy błękitny cień z firmy Inglot 369 , następnie nałożyłam fioletowy cień Inglot 334 w załamanie powieki. Tym samym fioletem tylko innym czystym pędzlem roztarłam granice i połączyłam cień błękitny z fioletowym. 
Na dolną powiekę nałożyłam cień miętowy Inglot 345 . Na linię wodną naniosłam białą kredkę z firmy Oriflame. 
Kreskę na górnej powiece narysowałam czarnym linerem z Catrice, rzęsy wytuszowałam mascarą Golden Rose City Style. 








Co myślicie o takim wiosennym makijażu ? :) 
piszcie koniecznie w komentarzach ! :) 

I jeszcze ważne, jeśli któraś z Was zna jakiś dobry liner żelowy dajcie znać bo jestem w trakcie poszukiwania czegoś dobrego ! :) 

pa do jutra ! :* 





13 komentarzy:

  1. Bardzo wiosenny, niebieski świetnie łączy się z fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, takie świeże, wiosenne spojrzenie z tymi kolorami cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. Szczególnie przypadł mi do gustu błękitny cień i ta mięta ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, z chęcią zobaczyłabym tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zestawienie kolorów, pasuje do Twojej tęczówki, pięknie ją podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ile bym dała, żeby potrafić się tak umalowac.. :-)

    PS. wyłącz sobie weryfikacje obrazkową (w komentarzach) :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dziękuję za pozostanie u mnie w stałych czytelnikach i cudowne dobicie 555 obserwatorów. :)

    pozdrawiam!

    PS. makijaż niby prosty, ale piękny! Sama niestety nie umiem się tak ładnie malować cieniami :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekniste kolorki, uwielbiam takie makijaże, szkoda, ze wybranek mego serca już mniej ;p

    OdpowiedzUsuń