wtorek, 1 kwietnia 2014

** Strój dnia na Prima Aprilis / Outfit of the Prima Aprilis Day. **

Hej :)
Dzisiaj zupełnie inny post, zdecydowałam się na strój dnia. Miałam troszkę czasu, ponieważ akurat byłam u dziadka na wsi. Ładna pogoda, cisza i idealne miejsce do zrobienia zdjęć zmobilizowało mnie do działania. :)
Zdecydowałam się założyć spódniczkę, którą sama uszyłam, bluzkę w paski oraz skórzaną ramoneskę.
Cały strój jest wygodny, elegancki nadający się na wyjście do szkoły, kina czy na spacer tak jak w moim przypadku. Zapraszam do oglądania :)









jacket-nn, blouse-takko fashion, skirt-DIY, bag-nn, shoes-stradivarius
bow-prezent

jutro już będzie post z makijażem :) 
do jutra! :* 

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny i delikatny stój :) ALE... CZY TO TWÓJ GOLDEN? :D Jest cudowny <3 ja również mam takiego psiaka i jest największym szczęściem w całej rodzinie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny outfit :)
    Cudowne psiaczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. A właśnie dlaczego prima aprilisowy?

    OdpowiedzUsuń