środa, 9 kwietnia 2014

** Słoneczny dzienny makijaż wykonany kosmetykami Inglot ! **

Hej :)
Dzisiaj miała być recenzja produktu do ust, ale wyszło jak zawsze - nie mogę znaleźć ładowarki do aparatu... To najwyższy czas żeby posprzątać w pokoju. :)
Zdecydowałam się dodać dzisiaj makijaż, który zrobiłam już jakiś czas temu. Makijaż ten jest typowo dzienny, opiera się na kolorach pomarańczu wykonany cieniami firmy Inglot. 


Zapraszam na tutorial, krok po kroku jak wykonać ten makijaż :) 


1. Załamanie powieki podkreślam koralowym cieniem Inglot nr. 361 Matte
2. W zewnętrznym kąciku oka, wklepując nakładam cień pomarańczowy Inglot nr. 84 AMC
3. Na pozostałą część powieki nakładam żółty matowy cień Inglot nr. 364 Matte
4. Na górnej powiece rysuję czarną kreskę linerem Catrice, a następnie pokrywam ją czarnym cieniem Inglot nr. 65 AMC . Na linię wodną nakładam ten sam czarny cień Inglot. 65 AMC
5. Rzęsy tuszuję mascarą Golden Rose City Style. Brwi podkreślam cieniem Vipera CM30






Użyte kosmetyki:
twarz:
podkład Wake me up 100 Ivory
korektor Bell nr 1
puder transparentny Oriflame
bronzer Avon 
oczy:
cienie Inglot : 84AMC, 361matte, 364matte, 65AMC
Mascara Golden Rose City Style
cień Vipera CM30
liner Catrice
usta:
Golden Rose Velvet Matte nr.04


Jak Wam się podoba taka propozycja makijażu dziennego ? 

Do jutra, paa :* 





15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten makijaż. Jest idealny na co dzień :). Widzę, że lubisz cienie z Inglota. Ja posiadam tylko potrójne - różne odcienie szarego, ale chyba czas powiększyć kolekcję :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, baaaardzo wakacyjny :) Świetnie że pokazujesz makijaż krok po kroku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) Podobają mi się te kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent :-) Takie kolory pięknie podkreślają twoją tęczówkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję! Nie no, prześlicznie się malujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny ! *-* ja sie musze nauczyć robić kreski proste ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny makijaż, no i podoba mi się połączenie tych wiosennych kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny makijaż !

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz talent do makijażu. Twoje oko wygląda neismaowiciee! *o*
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda pięknie! choć ja na co dzień nie używam cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny makijaż:)
    Pięknie ci w takich delikatnych, pastelowych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż


    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. ;)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cienie wygadaja bardzo swiezo i wiosennie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje za odwiedzimy! Makijaze pięknę. Będę podpatrywać :)

    OdpowiedzUsuń