piątek, 4 kwietnia 2014

** Recenzja Eveline Big Volume Lash 100 Black Lashes! **

Hej ! :)
Dzisiaj kolejny post z recenzją tuszu do rzęs. Tym razem również będzie to tusz z firmy Eveline Big Volume Lash 100 black lashes. Mascara dokładnie tak samo jak poprzednia kosztowała około 12zł a przy jej zakupie dostawało się kredkę Eveline w gratisie... Czyżby chwyt marketingowy aby większa liczba Pań zaczęła się nim interesować? Przekonajmy się ...   



Cena: Mascara kosztuje maksymalnie 12zł, zakupiona w drogerii Laboo
Zapach: Tusz ma mało wyczuwalny zapach, co dla mnie jest atutem
Konsystencja: Konsystencja lekko lejąca
Pojemność: 9ml
Szczoteczka: sylikonowa, ząbki ułożone są w dziwne okrągłe kształty, włoski sylikonowej szczoteczki maleją kierując się do końca szczoteczki




Wydajność: Tuszu używam od środy,o jego wydajności wspomnę gdy zobaczę już jakiś ubytek produktu:) 
A teraz zapraszam na test przed i po :) 




Opinia: Kolejna mascara Eveline zakupiona. Do jej recenzji i pierwszego wrażenia podeszłam bardziej sceptycznie niż do wcześniejszej. W tym przypadku było pozytywne zaskoczenie! Mascara wydłużyła rzęsy, skleiła je lekko, ale nie jest to jakieś duże sklejenie, którego bym nie zniosła. Mascara tej samej serii, a jest zupełnie inna. Jej zapach jest delikatniejszy, nie jest gęsta, jest po prostu fajna. Bardzo spodobała mi się szczoteczka tej mascary, szczerze powiem, że to pierwsza mascara z taką szczotą, którą mam. Co do trzymania się mascary cały dzień... powiem tak, rzęsy są pomalowane cały dzień, sukcesywnie godzina po godzinie efekt jest słabszy rzęsy lekko opadają. Co do tej mascary jestem na Tak  i na pewno prędko ona w koszu nie wyląduje.! :) 

Ogólna ocena: 3,5/5

piszcie czy miałyście ten tusz:)
do jutra, paaaa :* 

21 komentarzy:

  1. lubię tą firmę jednak tuszu ich jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham ten tusz <3 "odziedziczyłam" go po mamie, bo jej kolor tubki nie pasował. Mówiła, że do pracy za mało elegancki ten różowy XD
    obserwuję i zapraszam. Poklikasz w linki?
    http://stylemysmile.blogspot.com/2014/04/choies.html?showComment=1396644986929#c4265612822086309777

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawde efekt jest super ;) zeby cieszyc sie ładnymi rzesami wcale nie trzeba wydawać kilkadziąt zł na tusz do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego tuszu, ale bardzo podoba mi się szczoteczka, również efekt na rzęsach jest świetny. Chyba się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię takich szczoteczek zdecydowanie jestem za tradycyjnymi :) A efekt całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę tradycyjne, ale jak na takie dziwne coś i tak sobie poradził :)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie wydłuża rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie szczoteczka bardzo ciekawa :) nie miałam jeszcze takiej.
    Obserwuję :)
    testolandiazadarmo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam produktów tej firmy, muszę próbować :)) !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. szczoteczka jakoś mi się nie podoba :) ale efekt daje świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Heja Nie miałam nigdy tuszu z tej firmy Szczoteczka ciekawa choć raczej nie dla mnie , wole wielkie tradycyjne szczoty Dzieki za komentarz i odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  11. tusz do rzęs mam swój sprawdzony, który uważam za bardzo dobry i ten mi wystarczy :) Dzięki za odwiedziny i na pewno sie zrewanżuję, tylko teraz mam jakieś kłopoty tech.
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tego tuszu, ale szczoteczka totalnie mi nie odpowiada :(.
    Zapraszam do mnie: http://kobiety-przodem.blogspot.com/
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię produkty eveline, jednak tuszu nigdy nie miałam..
    moze skuszę się kiedyś :>
    http://karakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie za bardzo posklejał rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale efekt niczego sobie :)
    PS. Jaki Ty masz piękny kolor tęczówek !! mega :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To może obs za obs?
    Ja już zaraz zaobserwuję tylko liczę na uczciwość :)
    szczypta-radosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy produkt , ładnie się prezentuje ;)) . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nigdy, ale z tego co widzę ładnie wydłuża :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie efekt taki jakiś sklejony, chociaż piszesz, ze niby nie;p Ja gorąco polecam maskary FM, niedrogie, a efekty najlepsze z jakimi do tej pory się spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta szczoteczka mnie nie przekonuje:p

    OdpowiedzUsuń