poniedziałek, 28 kwietnia 2014

** Pierwszy makijaż wykonany z udziałem Maybelline Color Tattoo 24h **

Hej!
Dawno mnie tutaj nie było, ponieważ miałam bardzo dużo spraw na głowie. Wracam z makijażem, w spokojnych odcieniach brązu oraz beżu z użyciem mocniejszego akcentu w postaci koloru bordowego.
Makijaż jak zwykle prosty, bo tak jak pisałam wcześniej czasu mam niewiele.
Do wykonania tego makijażu użyłam jednej nowości w mojej kosetyczce Color Tattoo 24h On and on bronze. 


Makijaż krok po kroku : 


1. Na całą powiekę nakładam korektor Astor Perfect Stay 001 Ivory, oraz puder transparentny Oriflame.
2. Na całą powiekę ruchomą wklepuję palcem Color Tattoo 24h On and on bronze delikatnie zacierając granice
3. W zewnętrzny kącik oka nakładam bordowy cień Inglot nr.55AMC i delikatnie zacieram granice pomiędzy cieniami
4. Na centralną część powieki nakładam palcem cień z drobinkami Essence Metal Glam 05 chocolate jewelery
5. W zewnętrzny kącik nakładam biały cień Inglot nr.496DS , na linię wodną nanoszę czarną kredkę Glazel, do 3/4 długości dolnej powieki nakładam bordowy cień Inglot nr. 55AMC co wcześniej.
6. Na górnej powiece rysuję kreskę linerem Catrice o czarnym kolorze
7. Rzęsy tuszuję mascarą Lovely Pump up mascara.







Użyte kosmetyki : 
twarz: 
- podkład Rimmel Wake me up 100 Ivory
- puder Rimmel Stay Matte 001 transparent
- korektor Astor Perfect Stay 001 Ivory
- bronzer Bourjois nr. 52
oczy:
- Color Tattoo 24h On and on bronze
- Inglot 55AMC, 496DS
- Essence Metal Glam 05 chocolate jewelery
- mascara Lovely pump up mascara
- liner Catrice black
- kredka do oczu Glazel black
- kredka do brwii Essence Brown
usta:
- Manhattan 57D Perfect Creamy and Care

Używałyście kiedyś cieni w kremie Color Tattoo ? :) 
Jak tak to które kolory ? :)
Jutro idę wykorzystać -49% w Rossmannie by jeszcze kupić jakiś inny kolor :)
do jutra, paaa :*

9 komentarzy:

  1. Dzisiaj zastanawiałam się czy nie kupić któregoś z tych cieni ale zdecydowałam się na inne. Ale bardzo mi się podobają i mam w planach kiedyś kupić :).
    Bardzo ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny :) Nie pomyślałam, żeby wykorzystać ten cień w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż:) ładne masz oczy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory tych cieni :) bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie podkreślone oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna z Ciebie dziewczyna . Fajne ombre :)

    OdpowiedzUsuń