wtorek, 29 kwietnia 2014

** Pierwsze wrażenie Rimmel Scandaleyes Rockin' Curves ! **

Hej !
Jako, że jest -49% w Rossmannie tym razem na produkty do oczu skusiłam się na jedną mascarę, o której jest od jakiegoś czasu dość głośno.
Chodzi tutaj o mascarę Rimmel Scandaleyes Rockin' Curves 001 black. Jej cena po odliczeniu 49% to około 13zł, także żal było nie kupić! :)
Zdecydowałam, że mascary użyję i od razu zmaluję dla Was pierwsze wrażenie dotyczące tego produktu do rzęs. Zacznijmy! :)

Opakowanie: 


Opakowanie przykuło moją uwagę. Ładne, smukłe i do tego czerwone! A tak na serio opakowanie typowe dla tuszy Rimmel. Ten jednak ma w swojej strukturze motyw skóry wężowej.

Szczoteczka: 



Szczoteczka jednym słowem zabawna. Wygięta - przypomina falę. Włoski ułożone są od największych do najmniejszych jak w większości tuszy które posiadam. Nie zaprzeczę, że wolę szczoteczki syntetyczne, no ale cóż zobaczymy jak się sprawdzi to cudo! :) 

Efekt przed i po:



Efekt jest bardzo widoczny. Rzęsy są wydłużone, ale niestety trochę sklejone. Nie lubię efektu sklejonych rzęs, wydaje mi się, że jest ich wtedy zdecydowanie mniej. Tusz odbija się na powiece , ale może to przez to, że nie umiem posługiwać się jeszcze tą zakręconą szczoteczką. Jeśli chodzi o zapach jest on bardzo intensywny, jak dla mnie ciut za mocno pachnie alkoholem. 
Efekt wydłużenia rzęs moim zdaniem jest większy niż w przypadku mascary Lovely Pump up. 
Jestem pewna, że zużyję tą mascarę w całości i wtedy na pewno napiszę jak sprawdził się co do wydajności i opiszę moje ogólne wrażenie na temat tego produktu. 
Pierwsze wrażenie natomiast jest bardzo dobre mam nadzieje, że mnie nie zawiedzie! :) 

do jutra! :* 



7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście trochę skleja ale za to jak wywija! Moich rzęs niestety żaden tusz nie jest podwinąć.Jedynie zalotka może cokolwiek zrobić :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na oku wygląda całkiem fajnie :) może też się skuszę za taką cenę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ble, nieładnie skleja rzęsy... W ogóle nie wiem, co Rimmel ma do tych pękatych, grubych opakowań ;/ Wolałam smukłe Sexy Curves a Rimmel wycofał tę maskarę... Nie wybaczę im tego -.-
    Szczoteczka jest kosmiczna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na oku to ładnie wygląda, ale te sklejone rzęsy są trochę straszne...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem fajnie! Szkoda, że owadzie nóżki robi....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajny efekt ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń