środa, 16 kwietnia 2014

** Makijaż z serii przywołaj wiosnę/ Dzienny niebiesko żółty makijaż Inglot, Vipera **

Hej !
Dzisiaj kolejny makijaż, dla mnie jest on dzienny i nie wstydziłam się wyjść w Nim na zakupy!
Zdaję sobie sprawę, że połowa Was nie pomalowałaby się tak w normalny dzień. :)
Jednak trochę szaleństwa na oku dobrze zrobi w tak brzydką i ponurą pogodę.
Zdecydowałam się na połączenie mojej ulubionej niebieskości z żółtym kolorem.


Makijaż krok po kroku : 


1. Na całą powiekę nakładam korektor Bell 01 a następie przypudrowuję go pudrem transparentnym Oriflame. 
2. Załamanie powieki podkreślam koralowym cieniem Inglot nr.361
3. W zewnętrzny kącik nakładam cień ciemnoniebieski Inglot nr. 322
4. Nieco dalej nakładam cień błękitny o wykończeniu matowym Inglot nr.369
5. W centralną część powieki nakładam cień żółty Inglot nr.323 starannie łączę go z wcześniej położonym błękitem.
6. Na górnej powiecie rysuję kreskę linerem Catrice, na linię wodną nakładam czarną kredkę Glazel. Dolną powiekę dodatkowo podkreślam limonkowym cieniem Vipera CM25.
7. Rzęsy tuszuję mascarą Lovely Pump up mascara. W wewnętrzny kącik wklepuję biały połyskujący cień Inglot nr.496






Na twarz nałożyłam pokład Rimmel Wake me up, bronzer Lovely oraz puder Oriflame. 
Na usta nałożyłam pomadkę z NYX MLS06.


Napiszcie mi koniecznie co myślicie o tym makijażu!
do jutra! :) 



5 komentarzy:

  1. fajne połączenie kolorów, podoba mi się ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Z daleka wygląda bardzo delikatnie, dopiero z bliska widać, że jest odważniejszy. Pewnie sama bym się na taki nie zdecydowała ale muszę przyznać, że bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  3. te cienie są tak delikatnie i subtelnie nałożone, że całośc wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely post!
    Such a beautiful make up)
    I`ll be happy if we follow to each other!Just let me know in my blog)
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny, wiosenny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń