wtorek, 22 kwietnia 2014

** Makijaż wykonany cieniem w kremie The One Colour Impact/ Makeup with The One Colour Impact! **

hej :)Dawno mnie nie było, nie miałam za dużo czasu w te święta. Najpierw przygotowania, a następnie te całe święta. Na szczęście spędzone w gronie najbliższych! :)
Dzisiaj przychodzę z makijażem wieczorowym, który jest dość mocny i zdaje sobie sprawę, że nie każdy będzie się w Nim dobrze czuł. Ja uwielbiam natomiast wszystkie odcienie koloru niebiesko, dlatego też w tym makijażu czuję się idealnie.
Do przygotowania makijażu użyłam nowości The One Colour Impact granatowego, który pięknie podbija kolor cieni na powiece. Może byś stosowany zarówno jako baza pod cienie jak i sam cień. :)


Na całą powiekę nałożyłam standardowo już korektor Bell 01 oraz puder transparentny Oriflame. Kolejnym krokiem było wklepanie opuszkami palców cienia w kremie The One Colour Impact na całą powiekę, następie roztarcie go nieco w górę pędzlem Hakuro H77. W zewnętrzny kącik oka nałożyłam czarny cień Inglot nr 65 amc. a następnie roztarłam go tym samym pędzlem. Na wcześniej położony cień w kremie nałożyłam granatowy cień Inglot nr 480 double sparkle. 
W wewnętrzny kącik nałożyłam cień biały Inglot nr 496 double sparkle.
Linię wodną podkreśliłam czarną kredką Glazel,  a następnie roztarłam granatowym cieniem Inglot. 
Kreskę na powiece namalowałam linerem Catrice,  zdecydowałam się, że kupię kolejne opakowanie.
Rzęsy wytuszowałam mascarą Golden Rose City Style. 








Użyte kosmetyki: 
- podkład Rimmel Wake me up 100 Ivory
- korektor Bell 01
- puder transparentny Oriflame
- puder brązujący Avon 
- pomadka pudrowy róż Avon 
- pomadka różowa na ostatnim zdjęciu NYX
- cienie Inglot 
- cień w kremie Oriflame 
- cień Vipera CM30
- Golden Rose City Style
- kredka do oczu Glazel
- liner Catrice black

Jak Wam się podoba ten makijaż ? :) 
Wykorzystałybyście go na imprezę ? :) 
Do jutra! paaa :* 

8 komentarzy:

  1. Cudowny makijaż. Jako piwnooka nie mogę się przekonać do niebieskich cieni ale teraz chyba mnie przekonałaś :D. Muszę sobie jakiś sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż, pięknie w nim wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, lubię niebieskie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w tym makijażu :) Bardzo fajny blog, obserwuje i zapraszam do siebie, dziś post nietypowy o tym jakiego kosmetyku używa mój jeż pigmejski :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż :) i świetne kolory tych cieni :D szkoda, że mam niebieskie oczy i chyba nie bardzo mi takie pasują :p

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny!! i jeszcze w moim ulubionym kolorze ;))

    OdpowiedzUsuń