wtorek, 8 kwietnia 2014

** Fioletowo-niebieski makijaż Inglot, Vipera / Purple and blue makeup Inglot, Vipera cosmetics **

Hej ! :*
Po dłuższej przerwie wracam z makijażem ! :)
Zdecydowałam się na coś wieczorowego, coś z akcentem niebieskości - czyli koloru który najbardziej lubię na powiece.
Do wykonania makijażu użyłam kosmetyków marki Inglot oraz Vipera.
Nie wykonałam tutorialu tego makijażu, ponieważ nie miałam aż tyle czasu :( Mam dużo zaległości z postami, przygotowałam kolejną recenzję tym razem podkładu, ale wszystko w swoim czasie. Dzisiaj czas na makijaż.


Makijaż jak zwykle prosty do wykonania. Potrzebne będą 3 cienie jeden w kolorze niebieskim oraz dwa odcienie fioletu. 
Na 3/4 powieki nakładamy wyżej wspomniany niebieski cień, u mnie jest to Inglot 480 o wykończeniu Double Sparkle. Na pozostałą część powieki ruchomej nakładam jaśniejszy fiolet u mnie również Inglot 71 o wykończeniu AMC. Staram się aby przejście pomiędzy kolorami było płynne, do wykonania tego biorę pędzelek języczkowy np. Essence z jednej strony nakładam na niego cień niebieski, a z drugiej fioletowy i wtłaczam wklepującymi ruchami w miejscu gdzie dwa kolory się łączą. 
Na górnej powiece rysuję kreskę linerem Catrice (już na kompletnym wykończeniu). 
Dolną powiekę podkreślam ciemniejszym fioletem Vipera CM35. Na linię wodną nakładam czarną kredkę Glazel. Rzęsy tuszuję mascarą Golden Rose City Style. 
Zapomniałabym o wewnętrznym kąciku, lekko podkreślam go cieniem białym Inglot 496 Double Sparkle.
Efekt końcowy prezentuje się następująco :)





Użyte kosmetyki: 
twarz:
podkład Rimmel Wake me up 
korektor Bell Multi Mineral nr.1
rozświetlacz paleta Sephora Makeup Academy Palette
róż/bronzer paleta Sephora Makeup Academy Palette
oczy:
Inglot 496, 480, 71
Vipera CM35
kredka czarna Glazel
liner Catrice
mascara Golden Rose City Style
usta:
Golden Rose 94 edycja pomadek z woskiem

Zapraszam na moją stronę na Facebooku !

https://www.facebook.com/Favorisdemavie?fref=ts


25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Golden Rose ta edycja pomadek z woskiem :)

      Usuń
    2. http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=41279

      to te?

      Usuń
    3. a sa one nadal dostepne na stoiskach GR?

      Usuń
    4. Ja niestety nie mam w mieście stoiska GR, swoją kupiłam w Outlecie kosmetycznym.
      Z tego co się orientuję są dostępne na stronie internetowej :)

      Usuń
  2. Pasuje Ci ten makijaż! A mnie osobiście się bardzo podoba :). GR świetna, idealnie współgra z fioletem na powiece.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy makijaż :)
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale podbija kolor Twoich oczu :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie *.* I świetnie pasuje taki makijaż do Twojej urody :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Woooow, świetnie podkreśla kolor oczu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne masz oczka :) Ja raczej nie eksperymentuje z kolorami, bo najlepiej się czuję w bardzo ciemnym makijażu, albo takim którego prawie nie widać :P Może gdybym potrafiła się ładnie malować to częściej bym eksperymentowała :) Bardzo ładne kolory, pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż :)) chciałabym umieć zrobić taki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż :*
    Zapraszam do mnie :) obserwujemy ?
    Link : http://takalulu.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny makijaż! śliczna jestes :)
    Może obserwacja za obserwacje?
    zacznij a ja odwdzięczę się jak najszybciej.
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. delikatnie i na codzień :) wiosennie jak się patrzy . pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyszło :)
    obserwuję i dzięki za wizytę u mnie:)

    fashionbysultana.blogspot.com
    (obs=obs)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za obserwację i również się odwdzięczam tym samym :)

    Zapraszam ------> inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż ♥ kolor ust zniewala :) również prowadzę bloga kosmetycznego ale recenzuję jedynie kosmetyki - makijaże i po prostu nie wychodzą :P ale priorytetem jest mój blog szafiarski :)
    zaobserwowałam i liczę na rewanż ♥
    http://likemywholefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Ale się umiesz ładnie malować *.*
    Proponowałaś mi wspólną obserwację :) Zacznij a ja się jak najszybciej odwdzięczę :)
    http://majka-majkaa-blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję, ja również zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń