czwartek, 17 kwietnia 2014

** Essence Metal Glam 07 Golden up! - Błysk na powiece w 3 krokach! **

hej ! :)
Dzisiaj mam bardzo dobry humor, wszystko ułożyłO się tak jak chciałam :)
Najpierw wizyta u fryzjera i szczerze chyba u lepszego nie byłam ! W końcu jestem zadowolona z fryzury, którą mi zrobił. Zdecydowałam się na ombre, ktore już jakiś czas temu miałam na głowie. Bardzo dobrze czuję się w tego typu sposobie farbowaniach.
Następnie trochę zakupów, a wszystkiemu towarzyszyła piękna wiosenna pogoda. :)
Post, który postanowiłam dzisiaj napisać i Wam przedstawić to makijaż wykonany 3 cieniami. Chcę pokazać, że nie trzeba mieć tysiąca kosmetyków żeby zrobić makijaż pasujący zarówno na dzień do pracy i na wieczór na urodziny koleżanki.


Tak jak wyżej wspomniałam do użycia potrzebne są 3 cienie: brązowy, beżowy (w moim przypadku żółty) oraz cień z drobinkami bądź pigment. Ja użyłam dwóch cienie z Inglota oraz jednego metalicznego cienia z Essence. 
Na całą powiekę nałożyłam korektor Bell 01, a następnie przypudrowałam go pudrem Constance Caroll. 
W załamanie powieki naniosłam brązowy cień Inglot nr.327 jest piękny czekoladowy odcień brązu. 
Na pozostałą część powieki wklepałam cień o kolorze cytrynowym Inglot nr.364
Na cień żółty położyłam nowość w mojej kosmetyczce metaliczny beżowy cień Essence Metal Glam 07 Golden up!.
Na linię wodną oraz między górnymi rzęsami nałożyłam czarną kredkę Glazel.
Rzęsy wytuszowałam mascarą Golden Rose City Style. 







Piszcie jak podoba Wam się ten makijaż, no i moje nowe ombre na głowie :) 
do jutra, paa :*


8 komentarzy:

  1. Super post! śliczne oczy :) .
    Mogłabym prosić o kliknięcie w linki pod ubraniami ?.
    Pod tym postem : http://julcze-blog.blogspot.com/2014/04/choies.html .
    A ja zaobserwuję twój blog, i jak mi się spodoba polecę go w poście ! :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż śliczny, bardzo delikatny :).
    A ombre nigdy nie miałam, ale Twoje mi się podoba :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ombre!:)
    Bardzo podoba mi się ten makijaż:)
    Taki delikatny, ten iskrzący cień z essence strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne oczy! ;*
    Makijaż jest fantastyczny , chętnie zrobiłabym sobie podobny!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty, fajny dzienniaczek, pasuje Ci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż świetny, ombre fantastyczne, cóż tu więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż :))
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń