czwartek, 3 kwietnia 2014

** Dzienny makijaż wykonany cieniami Inglot / Daily makeup made by Inglot shadows **

Hej !
Dzisiaj makijaż dzienny, który przewalał się gdzieś na moim laptopie. Niestety dzisiaj moje powieki odmawiały posłuszeństwa i nie mogłam wykonać żadnego makijażu. Złapała mnie alergia, łzawiące i ropiejące oczy. Mój dzisiejszy makijaż ograniczył się jedynie do podkładu i bronzera.
Dzisiaj zdecydowałam dodać się coś z "dzienniaków", chociaż wiem, że niektóre z Was będą uważały, że za dużo dzieje się na oku jak na dzienny makijaż.
Ja jednak lubię bawić się cieniami i nie boje się błysku w ciągu dnia. Bez zbędnego przedłużania zapraszam do oglądania!



Do wykonania makijażu potrzebne są 3 cienie : brązowy, beżowy oraz biały. W moim przypadku były to cienie marki Inglot - moje ulubione! Może jest to nudne, że ciągle chwalę cienie tej firmy, ale są one niesamowicie trwałe, mają genialną pigmentację i wiem, że mogę zaufać im ponieważ na pewno utrzymają się cały dzień. 
Na całą powiekę nałożyłam korektor Bell nr.01, aby wyrównać koloryt skóry na powiece. Następnie nakładam cień beżowy nr.461 na powiekę ruchomą. W załamaniu naniosłam cień nr.471 i roztarłam czystym pędzlem w głąb powieki. Wewnętrzny kącik pokryłam białym cieniem nr.496.
Linię wodną pokryłam kredką Glazel, kreskę namalowałam linerem Catrice. Rzęsy wytuszowałam mascarą Golden Rose City Style. 
Na sam koniec zdecydowałam się pokryć beżowy cień pyłkiem z Inglota nr. 55.




Mam nadzieję, że taki makijaż dzienny przypadł Wam do gustu. Dajcie znać czy wykorzystałybyście taką alternatywę na dzienny makijaż ! :) 
do jutra, pa :* 
  


10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się ten makijaż. Szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda całą buzia z tak pomalowanym okiem :). Makijaż zdecydowanie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ten makijaż robiłam już jakiś czas temu i nie mogę znaleźć więcej zdjęć niestety :( ale odtworzę go na pewno i dodam! :)

      Usuń
  2. Jak dla mnie doskonałość!Chyba najlepszy jaki u Ciebie widziałam!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny dzienny makijaż :) Brokat nie razi a ożywia spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż :)
    Super blog dodaje do obserwowanych :)
    Zapraszam do mnie http://for-every-season.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie ma zdjęcia całej twarzy, ale krecha super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny :) jak robisz tak idealną kreskę??:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby taki prostu makijaż, ale prawie do każdego pasuje i zawsze efektownie wygląda ;d

    OdpowiedzUsuń