wtorek, 15 kwietnia 2014

** Dzienny makijaż w odcieniach brudnego różu i brązu. Inglot Cosmetics. **

Hej !
Nie było mnie kilka dni, ponieważ nie miałam nawet chwilki żeby coś napisać, zrobić zdjęcia czy makijaż.
Dzisiaj wracam z makijażem dziennym, który moim zdaniem idealnie nadaje się na ślub. Między innymi przez dobraną kolorystykę brudnego różu w połączeniu z brązem.



Na początku nałożyłam na powiekę korektor z Bell nr. 01, zmatowiłam powiekę pudrem Constance Caroll. Załamanie powieki podkreśliłam jasnym koralowym cieniem Inglot nr.361 użyłam do tego pędzelka Hakuro H77. W zewnętrzny kącik nałożyłam brązowy matowy cień Inglot nr.378  oraz cień połyskujący Inglot nr.327 pędzlem Inglot 18ss. Na centralną część powieki nałożyłam perłowy cień w kolorze brudnego różu Inglot nr. 144 pędzlem Donegal. W wewnętrzny kącik naniosłam biały cień mój ulubiony do rozświetlania spojrzenia Inglot nr.496.
Na powiece narysowałam kreskę czarnym linerem z drobinkami Inglot 26.
Dolną powiekę pokryłam matową czernią, również nałożyłam ją na linię wodną - Inglot nr. 65
Rzęsy pokryłam mascarą Lovely Pump up mascara.
Makijaż jest bardzo prosty, praktycznie jak każdy, który wykonuję! :) 










Użyte kosmetyki:



Jak Wam się podoba taka propozycja makijażu dziennego ? :)
Już niedługo będę miała niespodziankę dla Was, ale musicie na razie uzbroić się w cierpliwość ! :)
do jutra! paaa :* 


12 komentarzy:

  1. pęęęęękny!! <3 na żywo też! widziałam więc potwierdzam! :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż jest idealny !

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż. Jest delikatny ale z małym pazurem :).

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie Twoje posty, a makijaz jest piekny :) sliczna z Ciebie dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory, ładnie wykonany makijaż i Ty ślicznie się w nim prezentujesz ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. jestes przesliczna:) i makijaz rowniez piekny!

    Zapraszam do mnie! Skomentujesz najnowszy post? Bardzo mi zalezy, moge sie odwdzieczyc. Dziekuje! :)
    http://jagu-jaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://for-every-season.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, na ślubny nadaje się jak najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny makijaż :) i śliczny kolor oczu, jak ja Ci zazdroszczę brązowych oczu !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszedł Ci ten makijaż :) Pasuje do twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń