poniedziałek, 31 marca 2014

** Wiosenny makijaż Vipera Magnetic Play Zone **

Hej !
Dzisiaj kolejny makijaż tym razem bardziej wiosenny. :) Zainspirowała mnie do niego dzisiejsza pogoda!
Jest w końcu ciepło, tak pięknie świeci słońce, że aż chce się wstawać z łóżka. :)
Dzisiaj zdecydowałam się znowu użyć paletki Vipera Magnetic Play Zone ostatnio dokupiłam dwa cienie jeden matowy seledyn CM25, drugi perłowy miętowy CV02.


Makijaż jest bardzo prosty do wykonania, dlatego przejdę od razu do tutorialu, pokazania krok po kroku jak wykonać ten wiosenny makijaż.


1. Na całą powiekę nałożyłam kredkę NYX Milk Leit i delikatnie roztarłam palcem. 
2. W załamaniu powieki nałożyłam cień paletki Vipera CM30 brąz wpadający w odcienie fioletu.
3. W zewnętrzną część powieki ruchomej nałożyłam cień seledynowy CM25.
4. Na pozostałą część ruchomej powieki naniosłam perłowy miętowy cień CV02.
5. Na linię wodą nałożyłam czarną kredkę z Glazel.
6. Na powiece rysuję kreskę linerem Catrice tuszuje rzęsy mascarą Golden Rose City Style. 







Użyte kosmetyki : 
oko: 
-vipera CM25, CM30, CV02
-Catrice e-liner black
-mascara Golden Rose City Style
-kredka Glazel black
twarz:
-podkład Rimmel Wake me up
-kulki brązujące Glazel
usta:
-Inglot 878

Jak wam się podoba taka propozycja makijażu wiosennego ? :)
Piszcie mi w komentarzach! :)
;*

17 komentarzy:

  1. śliczny makijaż :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie
    nusinkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Już odwiedzam ! :)

      Usuń
  2. Cienie wyglądają świetnie. Są wyraziste a jednocześnie delikatne. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dodatkowo są tanie kosztują 7 zł i możliwość przełożenia do paletki magnetycznej ! cudo !

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż chciałabym umieć zrobić taką kreskę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      kreska to kwestia wprawy, uważam, że mojej do idealnej jeszcze bardzo dużo brakuje :(

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ta kreska jest tak piękna że z powodzeniem sama może ozdabiać oko!
      pozdrawiam i zapraszam

      Usuń
  5. Bardzo ładnie to wygląda,no i ta kreska!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż:) odważny i magnetyczny;)
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna kreska i sliczny makijaz. Nie wiem czemu nie moge sie dodac do Twoich obserwatorow ale wroce tu pozniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny makijaż! :D bardzo ładnie podkreśla oczy :) decydowanie zostanę tu na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń