poniedziałek, 17 marca 2014

Makijaż złoto z zielonym akcentem / Gold with green make up Tutorial

Hej :)
Dzisiaj post z makijażem. Miałam chwilkę czasu na zmalowanie czegoś na oku. Niestety nie mogłam użyczyć inspiracji z pogody, gdyż ta przez ostatnie trzy dni w ogóle nas nie rozpieszcza.
Ciągle pada, wieje i jest nieprzyjemnie jakby miała być zima, a nie wiosna.
Chciałam aby makijaż był kolorowy więc postawiłam na złoto z zielenią.





Makijaż jest bardzo prosty opiera się na pracy 3 - 4 cieniami. 
Zapraszam na tutorial :) 


Na początku rysuję czarną kreskę w moim przypadku kredką Evelinie, nie musi być ona idealna ważne żeby zaznaczała nam linię gdzie ma się kończyć makijaż. Następnie rozcieram czarnym cieniem MUA Smoke. Na położony czarny kolor nakładam cień z firmy Essence Forest Gump. Na pozostałą część powieki nanoszę złoty cień z Inglota 403 nakłaam go delikatnie rozcierając, aby nie było zbyt widocznego odcięcia między dwoma kolorami. Rysuję kreskę linerem z Catrice. Na dolną powiekę nakładam zielony oraz znowu złoty cień. Tuszuję rzęsy tuszem Lovely Pump up. 







Użyte kosmetyki : 
kredka do oczu Eveline Black
Essence Forest Gump
Inglot 403
Vipera CM30
MUA Ever After 
Lovely Pump up
Soraya HD 01Beż
Inglot 100

Buziaki! 
do jutra.... :* 






2 komentarze:

  1. Nieziemskie oczy, jak Szeherezada...


    http://aliszka-space.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! :) Przez połowę swojego życia nienawidziłam swoich oczu za pospolity brązowy kolor teraz jest już lepiej :)

    OdpowiedzUsuń