środa, 12 marca 2014

Makijaż dzienny z lekkim blaskiem :)

Hej :)
Nie było mnie cały tydzień, ponieważ cały czas coś się działo. Nie miałam czasu napisać nawet krótkiej notki, a co dopiero zrobić makijaż oraz zdjęcia.
Dzisiaj przychodzę z makijażem dziennym, ale troszkę bardziej odważnym niż poprzedni.




Do wykonania makijażu użyłam również paletki MUA Ever After oraz cieni Vipera. 
Makijaż jest strasznie prosty opiera się na cieniowaniu brązowym matowym cieniem Penny, rozjaśnieniem pozostałej części powieki matowym beżem Butter oraz dodaniem blasku. W tym wypadku blask uzyskałam nakładając cień CV16 wpadający w lekki pomarańcz. Dolną powiekę zaznaczyłam brązowym cieniem Truffle a na linię wodną nałożyłam cień Smoke. 
Na górnej powiece narysowałam kreskę czarną kredką z Glazel wytuszowałam rzęsy mascarą Lovely i tak prezentuje się mój dzienny odważniejszy makijaż. :)
Zapraszam do zdjęć !





Mam nadzieje, że się podoba. :) 
Do jutra! :) 
paa :* 

2 komentarze: