środa, 26 marca 2014

** Dzienny makijaż z turkusowym akcentem / Daily Makeup with turquoise **

Hej!
Dzisiaj przybywam z makijażem. Miała być recenzja podkładu Rimmel Stay Matte, ale zdecydowałam się na taki post dopiero jutro.
Makijaż, który pokażę, to makijaż dzienny wykonany w weekend. Bardzo ciekawym akcentem, który doskonale podbija moją brązową tęczówkę oka jest kolor turkusowy na dolnej powiece.


Makijaż jest typowo dzienny w matowych odcieniach brązu i beżu. Na całą powiekę ruchomą nałożyłam cień matowy z firmy Glazel niestety nie mam numerka tego cienia wytarł się... 
W załamaniu oraz zewnętrznym kąciku oka nakładam matowy brązowy cień z paletki Mua o nazwie Truffle. Staram się płynnie połączyć beżowy cień z brązem. Granice rozcieram cieniem Mua Penny.
Ostatnim akcentem na górnej powiece jest narysowanie wyciągniętej kreski linerem z Catrice.
Na linię wodną nakładam kredkę czarną Glazel. Na dolną powiekę nakładam
turkusowy cień z Inglota DS 473.
Rzęsy od ostatnich 3 tygodni bez zmian Golden Rose City Style. 







Użyte kosmetyki : 
oko: 
paletka MUA Ever After
Inglot DS473
Liner Catrice black
Golden Rose City Style black
Glazel kredka + cień 
brwi cień Vipera CM30

twarz:
podkład Rimmel Match Perfection 100 Ivory
korektor Lovely Magic Pen Natural
puder Avon 
róż / bronzer Inglot 100
pomadka Rimmel Kate Moss 101 - nude  20 - fuhsia


Buziaki, do jutra! :* 
Czekajcie na recenzje! :) 
pa.. :* 

13 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż :))
    http://makeup-candies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemny dla oka makijaż..;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Już obserwuję! :)

      Usuń
  3. Hej, jeśli mamy się obserwować to proszę o czytanie postów i zostawianie komentarzy w związku z nimi :). Zawsze obserwuję tych co mnie dodali ;).
    Bardzo podoba mi się Twój makijaż. Osobiście rzadko podkreślam dolną powiekę, ale chyba w końcu muszę zacząć :D. Bardzo lubię cienie z Inglota.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedzinki i miły komentarz :) Również obserwuję :)
    Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za odwiedziny mojego bloga i już obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny mejkap! Kochana, masz piękny wykrój ust :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Usta zawsze mi się nie podobały :( Wydawały mi się za wąskie :) Coraz częściej się do nich przekonuję!

      Usuń