poniedziałek, 24 marca 2014

** Drogeria Laboo - małe zakupy / mini haul **

Heej :)

W piątek byłam na krótkich zakupach. Przechodzą w poszukiwaniu butów minęłam Outlet kosmetyczny - drogeria Laboo. Nie byłabym sobą gdybym przeszła obok bez wchodzenia.
Jestem pod wrażeniem. Moim zdaniem w każdym mieście powinien znajdować się taki outlet. Jest w nim wszystko od pielęgnacji włosów, skóry, paznokci do kolorówki oraz akcesorii.
Kupiłam dwie pomadki Rimmel Kate Moss 101 oraz 20. W których jestem absolutnie zakochana. Jedna to nudziakowy róż, druga mocna fuksja. Cena to 10zł za każdą. Następnie kupiłam dwie pomadki z firmy Golden Rose 76 i 94 w dwóch ostrych różach. Jeden kolor wpada wręcz w fiolet.






Kolejnymi kosmetykami były trzy tusze do rzęs. Z firmy Miss Sporty, Eveline oraz Golden Rose. Każdy kosztował do 13zł, na pewno pojawią się recenzje tych produktów na moim blogu.


Pielęgnacja moich włosów również woła o pomoc, dlatego zdecydowałam się kupić wcierkę z firmy Farmona Jantar za 8zł oraz kurację z olejem arganowym Marion za 5zł.  Niedługo pojawi się post o pielęgnacji moich włosów i tam napiszę o więcej na temat tych produktów.

Podchodząc już do kasy zwróciłam uwagę na puder prasowany firmy Constance Carrol, który kosztował uwaga 5zł!



Ostatnim produktem, którego recenzja i pierwsze wrażenie pojawi się pod koniec tygodnia będzie podkład z firmy Rimmel Match Perfection, kupiony za 8.99zł. Więcej powiem na jego temat w następnym poście.


2 komentarze: