niedziela, 23 marca 2014

** Blue Lagoon - make up with Sleek Caribean Curracao palette **

Hej !
Kolejny post tym razem makijaż wykonany paletką Sleek Caribbean Curracao. Paletkę zakupiłam już dość dawno w jakimś przypadkowym internetowym sklepie, ku mojemu zaskoczeniu udało mi się kupić nową paletkę za 27 zł plus koszt wysyłki, a teraz ceny paletek marki Sleek kosztują ponad 30 zł.
Cienie mają bardzo dobrą pigmentację, kolory są żywe, idealnie pasujące do wykonania wakacyjnych makijaży.


Najbardziej moją uwagę przykuwają dwa niebieskie cienie, jeden w odcieniu błękitu drugi w mięcie. Troszkę mniej przypadł mi do gustu cień pomarańczowy, strasznie osypuje się na powiece czego nie mogę powiedzieć o reszcie kolorków. 
Makijaż, który dzisiaj wykonałam to połączenie matowej czerni z błękitem oraz fioletem na dolnej powiece. 





Makijaż bardzo prosty w wykonaniu, jeśli chcecie dodam tutorial. 
Buziaki i do jutra ! :* 


1 komentarz:

  1. super połaczenie kolorków. chociaż nie jestem fanką takich makijaży to bardzo mi się podobają jak oglądam u kogoś, sama bym sobie takiego nie sprawiła;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń