środa, 5 lutego 2014

Złoto z fioletem! Sephora/Inglot :)

Hej :) 
Dzisiaj postawiłam na fiolet ze złotem. Czy jest to dobre połączenie ? Myślę, że tak kolory współgrają ze sobą a wszystkiemu uroku dodaje lekko niebieski cień na dolnej powiece.
Do wykonania makijażu użyłam palety Sephora Make up Academy oraz cienie Inglot.

























Na początku w załamaniu powieki nałożyłam cień, który oznaczony jest w palecie Sephora nr. 1. Roztarłam go kierując się do wewnętrznego kącika oka. Ten sam cień nałożyłam na dolną powiekę do 3/4 jej długości. Cień fioletowy roztarłam dodatkowo cieniem Inglot nr. 71 wykończenie AMC. 
Na centralną część powieki naniosłam cień oznaczony nr. 2 następnie przyciemniłam cień fioletowy matowym czarnym cieniem nr. 3. 
Wszystko roztarłam do wnętrza powieki, narysowałam kreskę linerem z Catrice, pomalowałam dolne i górne rzęsy. 
Na pozostałą część powieki dolnej nałożyłam jasny cień w kolorze błękitnym. 
Zapraszam na efekt końcowy! :) 





Użyte cienie z palety Sephora: 




Buziaki! :* 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz