czwartek, 13 lutego 2014

Walentynkowy delikatny makijaż :)

Hej :*
Przybywa Was, z czego bardzo się cieszę - obiecuję, że postów będzie więcej.
Dzisiaj makijaż na Walentynki, święto zakochanych. W każdym związku codziennie powinien być taki dzień, ale zgodnie z tradycją dzień zakochanych obchodzi się 14 lutego.
Makijaż walentynkowy powinien być delikatny i dziewczęcy. Unikajmy więc ciężkich makijaży w ciemnych wręcz czarnych kolorach. Ja zdecydowałam się dzisiaj na makijaż w kolorze pudrowego różu oraz lekkiego wrzosowego odcienia fioletu.


Na całą powiekę nałożyłam bazę - białą kredkę z NYX roztarłam ją palcem. W załamaniu nałożyłam wrzosowy fioletowy cień z Inglota DB 487, który roztarłam w głąb powieki. Dodatkowo w sam zewnętrzny kącik wklepałam jeszcze odrobinę tego cienia aby dodać koloru powiece. 
Na resztę powieki ruchomej nałożyłam cień z Inglota Matte 347. W wewnętrzny kącik nałożyłam pigment z Inglota w numerze 65, nałożyłam go również na pudrowy cień. Na dolną powiekę nałożyłam wrzosowy cień, na linię wodną liner z Catrice. Na powiecie narysowałam cienką kreskę linerem, pomalowałam rzęsy i makijaż oka skończony! :) 
Zapraszam do zdjęć ! :) 





Podoba Wam się taki pomysł na Walentynkowy makijaż? :) Na jaki makijaż się zdecydujecie ? :) 
Buziaki! :*



2 komentarze:

  1. bardzo lubię takie połączenia kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo uwielbiam takie pastelowe kolory na powiece ! :)

      Usuń