środa, 26 lutego 2014

Vipera Magnetic Playzone ! Moja malutka kolekcja :)

Hej :)
Dzisiaj post bez makijażu, ponieważ miałam taki zalatany dzień, że nie zdążyłam nic zmalować. Zdecydowałam, że ten post będzie o cieniach firmy Vipera. Miałam dodać taki post gdy uzbieram 8 różnych cieni, ale zdecydowałam się, że dzisiejszy dzień będzie odpowiedni.
Marka Vipera wprowadziła do swojego asortymentu kosmetyki kolorowe, które można umieścić w magnetycznych paletkach. Paletki występują w 3 standardowych rozmiarach : małym, średnim oraz dużym. Ostatnio wprowadzili również dwie większe paletki na dużą ilość cieni czy też róży. Na system magnetic playzone natknęłam się nie tak dawno, przechodzą przez centrum handlowe w mojej okolicy.
Cienie kosztują 7.40 zł cała reszta oraz cennik dostępny jest na stronie internetowej http://www.viperamagneticplayzone.pl/
Zdecydowałam się na razie zaopatrzyć jedynie w cienie tej firmy, ponieważ akurat tam gdzie kupiłam kosmetyki, kolorystka róży była dość uboga.
Przyjdźmy teraz do mojej kolekcji. Tak jak wspomniałam posiadam 6 wkładów do paletki. Trzy wkłady są o wykończeniu matowym, a trzy posiadają drobinki, które mienią się na różne kolory.


Zacznijmy od cieni matowych. W swojej kolekcji posiadam fioletowy, niebieski oraz brązowy. Brązowym matowym cieniem podkreślam obecnie swoje brwi. Cienie mają piękną kolorystykę.



Cienie z drobinkami bardziej przykuły moją uwagę ponieważ cudownie się błyszczą, a na powiece wyglądają jak cienie, które kosztują około 40 zł. 



Ogólna ocena: 
Cena : tylko 7 zł za bardzo dobrą pigmentację  
Czas utrzymania : około 6 godzin +
Nakładanie : cienie są mocno napigmentowane co ułatwia ich nałożenie na powiekę + 
Opakowanie : wygodne magnetyczne podłoże ułatwia przełożenie cieni nawet do paletki inglot Freedom +

Jestem pewna, że kupię jeszcze kilka cieni tej firmy. A może nawet skuszę się na róże bądź pomadki. 
Buziaki! :* 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz