piątek, 7 lutego 2014

Makijaż w odcieniach szarości i srebra :)

Dzisiaj makijaż w szarościach. Idealnie sprawdzi się na studniówkę, karnawał czy wieczorowe wyjście.
Nie do końca lubię siebie w makijażu w takim kolorze, ale zdecydowałam wykorzystać odcienie szarości z paletki Sephora Make up Academy. 


Makijaż jest naprawdę bardzo prosty. Na początek na całą powiekę nałożyłam kredkę NYX Milk Lait, rozcieram palcem. Następnie w załamaniu nakładam cień nr 1 który rozcieram w wewnętrzną część powieki. Poniżej kierując się do wewnętrznego kącika położyłam cień nr 2, a następnie cień nr 3 w centralną część powieki. Dolną powiekę zaznaczyłam cieniem nr 1. Narysowałam kreskę linerem z Catrice, rzęsy jak zwykle pomalowałam tuszem Pump up Lovely i makijaż gotowy! :) 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć : 






Buziaki do jutra! :* 


2 komentarze: