czwartek, 27 lutego 2014

Makijaż Vipera Cosmetic ...

Hej,
Wczoraj pokazałam Wam moją kolekcję cieni firmy Vipera, a dzisiaj zdecydowałam się na makijaż właśnie tymi cieniami. Wybrałam brązowy, niebieski oraz srebrny cień.


Na początku na całą powiekę ruchomą nałożyłam kredkę NYX Milk Lait rozcierając ją palcem. W załamaniu powieki nałożyłam cień brązowy matowy CM 30 i delikatnie go roztarłam pędzlem hakuro H21. 
Zewnętrzny kącik dodatkowo przyciemniłam tym samym brązowym cieniem.
Na pozostałą część powieki nałożyłam ruchami wklepującymi niebieski cień matowy CM26, naniosłam go omijając wewnętrzny kącik ponieważ tam nałożyłam cień CV06.
Na dolną powiekę założyłam brązowy a następnie niebieski cień.
Narysowałam kreskę linerem, a na linię wodną nałożyłam czarny matowy cień z Inglota.
Rzęsy pomalowałam mascarą Lovely False Lashes.






Podoba się ? :) Nie myślałam, że połączenie niebieskiego z brązowym będzie wyglądało tak efektownie. Makijaż nadaje się na dzień jak i na wyjścia. :) 
Buziaki! :* :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz