poniedziałek, 3 lutego 2014

Makijaż miętowo-brązowy :)

Dzisiaj zdecydowałam się na makijaż w brązach przełamany odrobiną mojego ulubionego koloru - miętowego. Do wykonania makijażu użyłam dwóch cieni z inglota, bazy z sephory oraz miętowego cienia z paletki Sleek Caribbean Curacao.




W załamaniu powieki nałożyłam matowy brązowy cień z Inglota i roztarłam do środka powieki. Na centralną część powieki nałożyłąm bazę w kolorze zielonym z Sephory, a zaraz na Nią delikatnie wklepałam cień ze Sleek'a.  Narysowałam kreskę linerem z Catrice i praktycznie makijaż był skończony. Dolną powiekę zaznaczyłam w ten sam sposób co górną. W centralną część nałożyłam miętowy cień a w zewnętrznej części cień brązowy. W wewnętrzny kącik oraz pod łuk brwiowy nałożyłam beżowy cień z Glazel. Rzęsy wytuszowałam mascarą Pump up. 





Podoba się? :) 
Buziaki ! :* 




1 komentarz: