wtorek, 11 lutego 2014

Małe zakupy :) Haul zakupowy !

Hej :*
Dawno mnie tutaj nie było, ale po prostu mam bardzo mało czasu na cokolwiek. :(
Dzisiaj przychodzę z zakupami kosmetyczno-ubraniowymi. Więcej jest kosmetyków, bo tak naprawdę nie rozglądałam się za ubraniami z wyprzedaży, a nowe kolekcje na razie z tego co widzę są zupełnie nie w moim typie. Nienawidzę żadnych czaszek, skór itp itd obcy jest mi styl rockowy - dlatego nie będę kupowała nic na siłę :)
Z ubrań kupiłam kurtkę w sklepie Reserved na przecenie za 109zł. ! Jestem w Niej zakochana. Dodatkowo kupiłam spodnie granatowe w H&Mie za 59 zł oraz sweterek za 29,99 zł w New Yorkerze. 





Z kosmetykami już tak łatwo nie jest. W outlecie kosmetycznym w Częstochowie kupiłam brokat do powiek, pędzelki z Donegal'a po 4,60 zł każdy, oraz pędzel do rozcierania z Elite za ok. 12 zł. Potrzebowałam sztucznych rzęs a w moim mieście ciężko o rzęsy Ardell dlatego wybrałam dwie pary rzęs Donegal po 7zł. Dodatkowo kupiłam płyn miceralny Garnier za 12 zł, który niektóre blogerki porównują z Biodermą ! Zobaczymy :) 





W Douglasie kupiłam kredkę NYX jumbo pencil za 20zł, dwa cienie z Essence, każdy po 7 zł oraz pędzelek kulka z Essence ponieważ jego poprzenik do niczego się już nie nadaje :( 




Ostatnim sklepem kosmetycznym był Inglot kupiłam tylko dwa cienie, matowy róż oraz jasny fiolet wpadający w lila z licznymi drobinkami. Każdy wkład kosztował 10zł .



To wszystkie zakupy styczniowe, które poczyniłam. Mam nadzieje, że podobają się Wam moje zakupy. Zapraszam do komentowania ! :* 
Buziaki! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz