środa, 12 lutego 2014

Forest gump - Essence. - Tutorial

Dzisiaj makijaż w odcieniach zieleni. Pierwsze skrzypce gra tutaj cień z firmy Essence - Forest gump. Makijaż ten kojarzy mi się z jesienią, nie wiem czemu może przez odrobinę zgaszonej zieleni w załamaniu powieki.


Zapraszam na krok po kroku !




Na całą powiekę ruchomą nałożyłam białą kredkę z NYX i roztarałam palcem. W załamanie powieki nałożyłam brązowy cień z Inglota w odcieniu DB 465 oraz oczywiście roztarłam go w głąb powieki. 



Poniżej brązowego cienia, nałożyłam cień z Inglota w ocieniu DB 458 o kolorze zgaszonej zieleni. Wszystko roztarłam skupiając się na zewnętrznej części powieki. 



Na pozostałą część powieki ruchomej naniosłam gwóźdź programu czyli cień z firmy Essence Forest Gump. Naniosłam go delikatnie wklepując aby nie rozetrzeć ciemniejszej zieleni w zewnętrzym kąciku. 
Na dolną powiekę nałożyłam zgaszoną zieleń. 


W wewnętrzny kącik nałożyłam biały matowy cień, linię rzęs przyciemniłam lekko czarnym cieniem. Tak prezentuje się efekt końcowy. Mam nadzieje, że podoba Wam się. Zapraszam do komentowania. 



Buziaki ! :* 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz