czwartek, 9 stycznia 2014

Ulubieńcy 2013 - pielęgnacja !

Dzisiaj zdecydowałam się na ulubieńców pielęgnacyjnych. Jest ich znacznie mniej niż kolorówki, więc post będzie krótki. Moja pielęgnacja opiera się na bardzo prostych produktach bez 20 kremów do twarzy, 3 balsamów i różnych odżywek do włosów.

Na pierwszy ogień niech pójdą włosy. Do pielęgnacji skóry głowy w tym roku używałam kilku szamponów, ale najbardziej przypadł mi oraz mojej głowie do gustu szampon z firmy Garnier Ultra Doux. Włosy utrzymują się świeże około 3 dni, jak dla mnie jest to wystarczająco. Odżywka to polecenie mamy mojego chłopaka Elseve Total Repair - jestem od Niej uzależniona. Nie wyobrażam sobie umycia głowy bez tej odżywki. Włosy po nałożeniu są lśniące i jedwabiste. Jeśli chodzi o lakier i piankę, to stosuje je dość rzadko, najczęściej wtedy kiedy robię sobie loki. Odkąd pamiętam używam lakieru z Lidla Cien Ultra Strong oraz pianki Wella Ultra Strong. 




Jeśli chodzi o żele pod prysznic używałam wielu, ale najbardziej przypadły mi do gusty te z firmy Balea na zdjęciu akurat pomarańcza z avokado, koszt to około 7zł w sklepie niemieckim bądź w innych mniejszych drogeriach. Antyperspiranty oprócz te w sztyfcie preferuję w aerozolu, kulka jak dla mnie za długo schnie, a ja ciągle się śpieszę, ubieram na szybko i nie miałabym czasu czekać. Ten antyperspirant z Dove nie tylko ładnie pachnie, ale i jest bardzo wydajny! Mam go od ponad 2 tygodni a cały czas wydaje mi się, że jest go bardzo dużo. 


Perfumy to nowe odkrycie firmy Bi es. Cena 25zł za 100ml pachną identycznie jak Escada ! Polecam osobom, które nie do końca stać na wydanie jednorazowo 250zł za perfumy o pojemności 50ml. Utrzymują się bardzo długo. 


Jeśli chodzi o lakiery, które tutaj również zaliczyłam do pielęgnacji, zmieniałam praktycznie co 2-3 dni. Już tak mam, nie potrafię utrzymać dłużej lakieru, ponieważ zaraz coś próbuję oderwać, obskubać :)
Lakiery, które używałam jednak najczęściej były te 4 ze zdjęcia : Manhattan nr. 81R, 10S,  Topper Essence 16 cool breeze, Lovely Kawior.  




Dzisiaj to już na tyle. Było tego mniej niż kolorówki, ale mam nadzieję, że się podobało! :) 

Buziaki ! :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz