wtorek, 7 stycznia 2014

Rudy, rudy rydz?

Mieli być ulubieńcy 2013 pielęgnacja, ale jednak zdecydowałam się na makijaż. Bardzo prosty, ale moim zdaniem nadający się jak najbardziej na studniówkę. Może to przez te sztuczne rzęsy.
Nie dodaję zdjęć krok po kroku jak wykonałam makijaż dodam tylko zdjęcia całości.

Na całą powiekę ruchomą nałożyłam cień 464 z Inglota pędzelkiem hakuro h77 od razu rozcierając granice.
W załamaniu naniosłam cień 55 również marki inglot i długo, długo rozcierałam.
Nie byłabym sobą gdyby nie było kreski - ona również się pojawiła namalowana ulubieńcem 2013.
Przykleiłam połówki sztucznych rzęs Donegal oraz wytuszowałam je dodatkowo mascara Pump up!
Podkład to jak zwykle Avon Flawless. Brwi cień z Vipery CM30.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć. ! :)













Mam nadzieję, że się podoba ! Buziaki :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz