piątek, 17 stycznia 2014

Moja stacja dowodzenia! - Toaletka.

Hej !
Dzisiaj jeden z moich ulubionych rodzajów filmików, czy też postów - zdjęcia i organizacja toaletki.


Moja toaletka zrobiona była na zamówienie, kosztowała 280zł. Wybrałam toaletkę w kolorze wenge, ponieważ mam w pokoju komody w tym kolorze. Toaletka nie jest do końca taka jak sobie wymarzyłam, niestety ma bardzo płytkie szuflady. Lustro kupione w tk maxxx za ok. 55zł. 

Pierwszym organizerem, który stoi w centralnej części biurka pochodzi również ze sklepu tk maxxx, kosztował 39zł Przechowuję w Nim przede wszystkim ulubione rzeczy do makijażu, które używam prawie codziennie. 


Są tutaj przede wszystkim, dwa ulubione róże Inglot, palety Inglot oraz Vipera, dwa podłady, baza, tusze do rzęs oraz pomadki, na których punkcie mam totalnego fioła. 

Kolejnymi organizatorami są dwa wazony ze sklepu Empik, koszt jednego to 6.40zł. W jednym przechowuję pędzle do makijażu twarzy, nie ma ich dużo, ale niedługo robię zamówienie, a w drugim pędzle do makijażu oczu. 



Na toaletce stoi jeszcze koszyk wiklinowy z Pepco za 13zł. Znajduje się w Nim suchy szampon, oliwka, antyperspirant, chusteczki nawilżone, szczotki oraz paletka z Oriflame. 


Szuflady tak jak wspomniałam są dwie, jednak lakiery do paznokci przechowuję w kolejnej szufladzie, ale komody. W pierwszej szufladzie przechowuję podkłady, pomadki, korektory, bazę, cienie sypkie, cienie pojedyncze oraz paletkę sleek, którą niestety narazie posiadam jedną. 


Druga szuflada nie jest do końca zagospodarowana, znajdują się w niej inne podkłady, bronzery, rozświetlacz oraz róże. Dodatkowo znajdują się tutaj miodki do ust z Oriflame oraz sztuczne rzęsy.



Na toaletce leżą dwie podkładki, oby dwie kupione w pepco. Filcowa za 5zł, plastikowa za 2zł. Unikam w ten sposób nadmiernego brudzenia się nawierzchni. 


Pielęgnacyjne kosmetyki przechowuję w pięknym pudełku z Tk maxxx. Jednak zastanawiam się czy nie przenieść tam moich lakierów do paznokci. Nie pokażę otwartego zdjęcia pudełka, ponieważ panuje tam artystyczny nieład. :) 



To już tyle na dziś ! :* Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz